2010年12月7日星期二

淮山=山藥

响FB見到隻醜樣豬分享: 買咗新鮮淮山俾Him Sir 同 YY 食, 兩兄弟食多半碗飯呀!


見到人家咁開胃, 恐龍媽當然"恨"啦! 阿豬話淮山開胃健脾喎~ 其實恐龍媽都諗緊好唔好去藥材舖買淮山磨粉試試..


somehow.. 醒起點點綠可能有.. 於是去行咗一轉~


原來台灣人叫淮山做山藥! 唔怪之得成日見到d粉裝山藥粥啦!


点点綠 - 100%純山藥粉


經過售貨員姐姐嘅介紹 (佢地d training做得好好~ 好多資料聽到, 全部同我知嘅一樣! 所以好啱聽.. 哈哈!) 佢教我地可以每日兩次, 撈落d奶俾d曳人食~ 無乜味, 試過, ok架!


另外, 我講起仲有個bb, 佢就介紹咗呢隻半糙米~ 煮前唔駛浸! 方便呀~


点点綠 - 有機半糙米 (1公斤)


佢其實都仲介紹咗其他貨品, 例如胚芽粉, 荳奶.. 但係成日覺得屋企仲有d存貨, 所以要返去check check 先! 


依家, 牛牛食緊普通米糊 (有時雀巢, 有時買到就買有機嘅~), 我最近加埋少少五榖粉落去, 原來好香架! 隻傻牛都鍾意! 遲少少等佢大dd, 再加胚芽啦! 又係好香架!


至於哥哥~ 因為佢鍾意食麥皮做早餐, 屋企d有機麥皮終於有人食喇 (之前大肚時做過一輪早餐.. 食剩), 我會加d 芝麻黑豆粉落去 (香d嘛!) 又或者胚芽~ yummy!  買咗山藥粉.. 就會加dd落去, 希望快d快d見到有人鍾意食飯啦!!!


1 則留言: