2009年11月3日星期二

分享有錯嗎?

除咗yahoo blog呢小小片天地, 有時工作之間都會上上討論區看看, 見到有問題嘅爸媽, 都會熱心分享少少心得~


最近發生咗一件有點點不愉快嘅事, 就係响分享教幼兒外語/母語嘅討論當中, 給一位英文流利嘅會員針對!


要繼續落去嗎? 我本身唔係鍾意嘈交嘅人, 只係想大家知道, 早教唔係紙上談兵, 只要肯教, 孩子就會學到! 你不愛聽不愛教便算, 我又無講你唔教就無盡作為父母嘅責任(老卡爾真係咁諗架), 點解要窮追猛打呢??


唉~ 真係乜人都有!


點解會有時間去批評人家教英文而唔去好好發揮自己流利嘅英語, 去教好自己孩子呢?


令我諗起做portfolio嘅問題: 一百個人裡面, 九十九個大大聲聲話無需要做, 到底有幾多個其實心存私心, 偷偷自己做咗, 想讓自己孩子有更大嘅競爭力呢??


定係好簡單: 唔教唔駛煩! 第時教得唔好係老師學校嘅錯!


其實教~ 要花好多精神心血架! 不過~ 樂趣都唔細!


世事有好多嘢都無需要做, 做係可能因為你做咗, 效果會更好~ 你會覺得開心~ 做得好會有成功感!


返工都可以得過且過, 也可以盡心盡力!


家教.. 身教呀! 


好似扯得太遠喇~


-----------------------------


見到大家嘅留言, 好感動呀!


好多謝你地..


 


12 則留言:

  1. 有感而發?
    [版主回覆11/04/2009 09:59:00]絕對係啦!

    回覆刪除
  2. 我見討論區有時d人都幾偏執, 同以前返工時遇到d人差唔多. 所以我通常都唔回應, 睇完, 摞多幾個唔同方面的意見, 自己衡量. 冇話一定要羸, 大家各自抒發意見啫. 你都唔好諗咁多, 身子緊要.
    [版主回覆11/04/2009 10:00:00]我都明.. 所以自己忍一忍口~ 海闊天空!

    回覆刪除
  3. emm... I don't think she deserves your attention. Maybe she has a hidden agenda... hahah... just like what you guessed. You should not be unhappy because you're preg and also your advice is really useful to me/ other mamas here. I appreciate what you do in your blog and also the forum. Different perspectives/ opinions can let us know more clearly what suits our children best. We are privileged to have freedom of expressing opinions, comparing with parents in other parts of the world.... 
    Educating your own child is not only take advice from others, we have to adjust and make it suitable for our children's potentials and development.
    我都扯得太遠喇
    [版主回覆11/04/2009 10:03:00]多謝呀!
    你講得啱嘅.. 都係要用返自己嘅方法教, 其實我都有固執嘅時候!

    回覆刪除
  4. 其實每人也有自己育兒一套理念, 只要覺得適合自己仔女咪得囉. 不用為此而不快, 大家最終目的都是為子女好!  我認同教養一個小朋友真的花很多心力, 且不是全是老師的責任, 父母才是子女的第一個啟蒙老師!!!  你要小心身體, 別為小事而影響自己!   我很開心看到你無私分享!

    回覆刪除
  5. 教小朋友真係要因材施教, 未必一套就適合哂咁多人的, 我有時也在想是否該讓兒子早點學字, 但見他興趣不大也就沒迫了, 學習始終是要愉快的!
    不過很想問問, 甚麼是做portfolio?
    [版主回覆11/05/2009 11:50:00]有時有d家長會希望俾多d資料俾學校參考.. 就會整件嘢交埋俾學校.. 都係嗰句: 學校唔會問你攞, 但係一般都唔會唔收~

    回覆刪除
  6. 恐龍媽,一向睇開你blog & 討論區既朋友都知道,你好熱心、好好咁解答咗無數媽咪既問題/疑問,幫助很大,心存感激!
    請不要為咗無謂人動氣,我們支持你!!

    回覆刪除
  7. 你好呀,恐龍媽!我時不時上討論區都會見到你給很多很詳細又有心的建議予其他媽咪,我好欣賞你呀!如果有人這麽固執不接受不同意見的話,你不要生氣,就當這個人is having a bad day,可能被老細罵完心情太差吧!我是教育界的,但作爲新媽咪其實還有很多東西要學,在學校教別人的孩子和在家裏教自己的孩子有很大分別,但我也相信只要有心,虛心學習,一定教得好的!
    [版主回覆11/05/2009 11:53:00](Empty)

    回覆刪除
  8. 唔緊要啦, 每個人觀點與角度都唔同, 你感到被窮追時, 對方都可能感到被你猛打; 有時候唔使同網上o既人 (得罪講句尤其係bk上o既人) 過份認真, 正如你所講, 有幾多個真心, 又有幾多個坦白?! 我上去混左快六年, 睇住d人變, 睇住d人點樣爭過你死我活... 真係好無謂傢, 唔好對呢d事情上心, 應該話直頭當佢地不足為題啦, take it easy!!

    回覆刪除
  9. 唔需要理會嗰啲人啦!
    我見到其實好多人都好多謝你的分享呢!
    加油!繼續分享!我地獲益良多啊!
    [版主回覆11/06/2009 08:43:00]知道!

    回覆刪除
  10. 哈哈, 睇下幾多人撐你~~

    回覆刪除
  11. 道不同不為謀, 唔好理果d 傾唔埋的人啦~

    回覆刪除
  12. o係BK見到你o既分享, 所以黎呢度參觀下,你真係好有心,令更多人知道幼稚園o既野. 我BB女都報N1 la今年, 諗住報cannan,
    HKPS 同keenmind. 不過出師不利, cannan 都要waiting list...諗住要黎做backup ga ma.... 女女o個日玩野咩都唔肯做,平時ok的....請教下你有冇辦法令佢interview會做得好d....thanks.

    另外就係,想問ybcr 係咪真係好好ga?我平時淨係比佢睇phonics kids 同disney.如果好o既話我都好想買
    [版主回覆11/11/2009 06:39:00]我都唔知有乜方法呀.. 當然最好唔眼瞓唔肚餓啦, 上次in,恐龍爸朝tum仔玩, 等佢心情愉快, 唔知有無關係喇!
    ybcr~ for reading, 真係work, 不過你個小朋友已經有dvd教材, 我唔清楚d咁"悶"嘅嘢佢仲想唔想睇, 但係如果千幾你覺得唔貴嘅, 一試無防嘅~

    回覆刪除