2009年11月18日星期三

天寒地凍

呢兩日真係幾凍~


尋日一早俾恐龍爸話: 個仔著得衫少!


唉~ 4件: 保暖底衫+棉質樽領+衛衣+厚褸


咁都唔夠~ 唯有買羊毛內衣啦!  其實一路都無買過, 因為我自已唔鍾意著!


一心諗住lunch hour 出沙田shopping, 點知恐龍爸約我出去lunch.. Hmm...應該買唔到要買嘅嘢喇!


嘩~ Uniqlo多人到你唔信呀! 超過20人排緊隊俾錢!!!! 本來諗住買件衫俾自己, 都係放棄喇, 轉戰M&S, 買咗兩件保暖內衣俾自己就走人! 放工再shop過啦!


最後, 响Bebe Dream 買咗羊毛內衣加一張棉被俾隻恐龍! 張被幾好架, 可以做睡袋, 又可以打開冚, 一路幻想隻蠟腸B有幾可愛.. 哈哈~ 估唔到個傻仔都好鍾意自己呢個造型喎!



今朝~ 仲凍過尋日.. 好彩俾我搵到件可以拉到拉鍊嘅厚外套!!! 唔係真係凍c人...


今年比往年怕凍, 身體差咗喇~


 


 


3 則留言:

  1. 都唔知Uniqlo 咩策略.. 成鬼日有條長龍排隊俾錢!!! 點解唔可以開多一兩部收銀機呢?
    [版主回覆11/18/2009 21:11:00]咪係!

    回覆刪除
  2. minimoto好好著... 舊年我都响淘寶掃咗半打~ 今年豬弟仲有著^^ 淘寶平好多, 都係正貨~
    [版主回覆11/18/2009 21:10:00]我買咗兩件咋.. 見唔算貴 (c.f. 成$300嗰d)
    不過多謝你提醒呀!

    回覆刪除
  3. 儍瓜爸爸早前上了一個課程關於遊戲治療。上完課後發覺非常適合用於我們平日的親子遊戲上。儍瓜爸爸更看了很多的有關書籍,做了一些歸納同大家分享! ~ 情緒遊戲 的 重要功能 ~

    回覆刪除