2008年10月8日星期三

對話

今朝~ 恐龍仔晏咗起身, 所以, 我地無落街晨運呀~


因為恐龍仔尋日開始有鼻水, 所以, 今朝工人姨姨帶BB去睇医生~



恐龍仔臨出門口攞住放word cards嘅盒唔放~ 不停講: balloon!


恐龍媽問: Do you like balloons?


恐龍仔: YES!


好神奇~ 都唔知佢真定假~ 呢兩日真係有問有答, 仲要有紋有路架!


-----


尋晚, 恐龍爸媽又襯恐龍仔瞓咗, 出街拍拖食糖水~



恐龍爸: 阿仔叫一聲爸爸, 成個人啉哂!


恐龍媽: 咁~ 我叫一聲老公呢?


恐龍爸: 唓! 你有時鬧人嘅!



其實, 恐龍仔係叫 爸BA 或者 BABA 架!


呢兩個星期, 恐龍爸放大假, 多咗時間响屋企, 上星期响度扁咀, 話無覺好瞓, 一早就有人拍門叫"BABA", 搞到要起身同佢玩!


睇嚟~ 恐龍爸應該好enjoy 有人不停咁叫佢BABABABABA~ 先係!


依家, 好明顯地, 恐龍仔係要BABA多過要媽mi~


--------


夜晚~  同嫲嫲玩~ 媽mimi搵咗Pingu衫俾Rabbit著!


恐龍仔: Penguin!



拖行咗一輪~


發現~ 不如開電視


睇dvd~ 好似好玩d~


但係~ 点解無人理我架?!?!


我自己嚟呀! 仲攞埋至愛~ Baby Einstein~ 出嚟~


不過~ 搞唔掂!


唯有~ 玩第d~ e.g. 櫈仔!


 


-------


希望阿仔啲 nose 唔再 running 啦!


聽日恐龍媽請咗假, 我地同嫲嫲一齊去海洋公園呀!


 


1 則留言:

  1. Hope baby dino gets well soon! he's so cute!
    oh.. I am dragonpork mama. I love your blog!
    [版主回覆10/09/2008 21:02:00]Thank you~
    it's my turn to have running nose!!!

    回覆刪除