2010年11月9日星期二

倫敦遊2010<2>

Day 3, Sunday


部份地方竟然唔開! 慢慢行咗去白金漢宮.. 好多人! 唔想同佢迫, 於是買圍行吓~



去咗側近個公園~



恐龍爸好想入白金漢宮睇吓.. 我地行極都見唔到入口, 再問人, 原來只係响Summer時間開放 (至9月) 唉~


跟住去咗西敏寺~ 又唔開!  而個天又成日落雨..


無無聊聊~ 食完嘢去咗福爾摩c博物館, 再去check-in搵Key.. 我地呢晚開始就會入住apartment, 而呢間apartment幾煩, 要去office攞key架!


再返酒店攞行李... 搬屋!


嘩!!! 一見到就好滿意! 所有廚具齊全, 我地帶咗d食油同洗衣粉, 掂哂!



www.apartmentsapart.com - Chancery Lane



恐龍爸好滿意呢間屋! 仲平過住酒店, 3xx尺地方, 9x磅一晚~


第二朝~ 係豐富嘅早餐!



第4日~ 我地去咗溫莎..



呢個Mr. Postman攞住我地張postcard.. 呢張亦係我地最早收到嘅postcard!!


溫莎呢日唔多人, 個商場好大! 我買咗個Miffy袋, 同埋一對鞋仔俾哥哥! 仲咗boots買咗好多嘢.. (呢間boots好大! ) bb嘢平過HK好多!! e.g. BPA free嘅8oz奶樽x3係2磅幾, 800g奶粉係6.99定7.99磅! 心諗~ 無乜理由要攞咁遠返London架~ 所以唔係買咗好多.. 只係幾包baby food俾牛牛, 仲有兩盒tissue box (Mr. Happy + Miffy!!!) 總之~ 真係收獲豐富啦!


 


沒有留言:

發佈留言