2010年7月23日星期五

收獲@書展2010

今日收獲比往年多~ 因為.. 恐龍媽想突然想駛錢!


第一站~ 新雅! 主要係d故事書..



排卡講故事1


動物園捉迷藏


膠袋的故事 / 紙的故事 /自來水的故事 / 電池的故事


小老鼠看牙醫


動動快樂貼 (動物派對 / 交通工具 / 水果樂園)


熱心助人的故事


愛護小動物的故事


樹 / 水 / 光


 for 牛牛


第二站~ 小樹苗, 都係買故事書, target係d有普通話拼音嘅故事書!



快樂地做自己 (學會認識)


大家一起來 (學會合作)


別難過 (學會關愛)


你溫暖,我才溫暖 (學會分享)


再堅持一會兒 (學會堅持)


總有辦法 (學會獨立)


左腦右腦咕嚕咕嚕轉 - 3歲邏輯 / 觀察編


水果 / 蔬菜


毛毛很善良 (我地已經買咗呢套書嘅英文版, 欠kind)


毛毛愛上學 / 玩耍 / 自己 / 睡覺


齊來減少製造垃圾


我做哥哥了


我長大了


可愛的動物


水生動物



呢個時候, 已經兩大袋書喇! 好重!!! 可惜無預備購物車.. 已經無心機再睇.. 只係隨便逛逛.. 點知, 俾我响一個share檔口嘅小舖搵到日版kumon!!! 香港版剪紙練習要$60@, 呢度$100 for 3!!! (原價1000yen@) 好在我無响公文個檔買嘢咋~  仲俾我見到搵咗好耐嘅日文字咭!!! (分別 1000/1200yen)



店員俾咗佢地嘅資料我:


AKIYAMA Bookstore & Cafe


Shop 1A, 11 Hoi Kwong Street, Quarry Bay; 3102 9178, infor@akiyamabookstore.com.hk


 


最後, 就係搵選錯幼校學錯師喇~ 跟住.. 就走人~ 太重喇, 行唔郁喇!!!


(都唔知部相機搞乜.. d相影到咁嘅?!)


 


 Dino loves his new cards a lot!


 


後記: 上BK發現"基礎漢語500"出咗第4輯喇! 朋友夜晚入場, 即刻叫佢幫我買埋! YEAH!


3 則留言:

  1. Do you teach Dino Japanese?  My son just started his Japanese lesson in YWCA (summer course only).   I learnt Japanese 10 years ago, and forgot most of them.   I also wonder where to find good Japanese materials for little kids.
    [版主回覆07/26/2010 14:57:00]not me, it's his daddy!
    those kumon cards should be suitable for them, but not sure if they still have stock. better call them 1st.
    you can try songs, daddy bought some kid's song for dino~

    回覆刪除
  2. You did brought a lot....too bad that I brought from Kumon....!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆07/27/2010 09:25:00]yes.. I know.. like crazy!
    有排都睇唔哂!
    dino loves MOMO a lot!

    回覆刪除
  3. waaaa....Dino already can start "基礎漢語500"第4輯 la?? So fast.....Chu b now reading "基礎漢語500"第1輯Book one...hhaaa
    [版主回覆07/27/2010 11:37:00]係呀~ 睇哂頭3輯喇! 等佢出等咗好耐!!!!
     

    回覆刪除