2010年2月19日星期五

New Toys again~

 


恐龍媽放假嘅日子, 教具店東主話有新貨到, 叫恐龍媽去睇吓.. 咁好啦, 睇吓有乜收獲先:


(懶影相, 本來想copy d相架, 點知唔得, 唯有加link啦~)


Monkey Match 猴子配對  - 幾特別, 小朋友可以自己玩, 學習唔同事物嘅關係


王子與龍  - 想揾d要用腦嘅嘢, packing話5+喎, 唔知幾時玩到呢?


動物圖像配對盒  - 難得揾到mirror image嘅圖! 哈哈~ 店主話無乜人有興趣, 得我同佢!


套柱螺絲工具車 - 小手要做多d小肌運動呀! 而且到e+都未識邊個方向上緊同轉鬆..


其他推介~


磁石積木多樣拼盤  - 我地有類似嘅玩具喇, 所以無買, 不過呢set真係幾方便, 又易收埋!


 


其實恐龍仔仲有幾件玩具未開, 上次買嘅Magnetic Match Ring (for 3+) , 都係最近先開出嚟玩, 恐龍仔一口氣玩咗大半個鐘, 砌咗2x個pattern (total有40個), 如果唔係要洗白白, 可能一路玩落去!



2 則留言:

  1. 上次我去攞運筆遊戲,,我都入左唔少貨。
    我都有買副monkey match,好鬼盞鬼。另外,套王子與龍,我以前都有幫學校訂,係原裝美國版,製作比較精美,但價錢當然貴,所以現在有中國版也不錯。
    [版主回覆02/21/2010 11:31:00]我都同店主吹咗一輪水, 佢真係好有心機揾架.. 有乜想揾, 可以同佢講~ 我覺得整整吓, 其實唔多時間陪個大嘅玩~ 唉!

    回覆刪除
  2. 我個仔都好鐘意玩monkey match咖~~~
    而家仲新出左monkey bingo添呢!! ^.^

    回覆刪除