2010年2月24日星期三

救命呀!

恐龍仔呢排又唔願食晚飯, 含飯情況極嚴重!


之前嗰晚, 用咗半個鐘一路玩一路食.. 都係食咗1/3碗, 我叫工人收嘢, 佢就喊住話重要, 但係口嗰啖就唔願吞! 最後再搞咗半個鐘先肯吞咗嗰啖飯!


c未!?!


問佢鍾意食乜.. 佢話sushi喎~ 好啦, 第二晚整俾你食啦!


 


尋晚~ 一放工就返去整sushi, 之前睇定點整玉子燒, 返到去就即時開工!


都無乜期望佢會食好多.. 但係呢隻衰豬竟然玩我d紫菜! 放咗入口唔鍾意就一小片一小片咁掟落地! 叫極都唔理!


好喇~ 完全喇.. 咬咗一啖就唔食, 都知佢唔鍾意用手攞嘢食, 咪叫工人攞叉俾佢啦~ 佢揀哂d蛋食!


又開始要玩唔要食嘢喇! 咁就閂哂d房門, 去走廊企吓啦! 喊到.. 唉~


再嚟過~ 食一啖~ 又要玩!


到我食埋飯, 佢都叫食咗一半, 最後搬師走廊加咗條芝士腸再食多幾啖白飯~


我知自己唔係幾得喇.. 到隻曳豬刷牙, 我嘅血壓高到15x/98!!!


唉~


阿仔~ 你阿媽唔激得架!


 


又要改變戰略: 瞓醒唔俾食嘢, 早dd食晚飯, 問咗少爺想食乜先煮, 唔迫, 半個鐘時限, 响走廊食, 唔俾玩, 快d食完就走得!


 


真係唔明, 點解會時好時壞嘅?!


 


 


2 則留言:

  1. 晴晴要家中無其他人在場才肯食, 姐姐放假的4天, 她唔多願意食, 我同晴爸都唔理她, 餓吓她~

    回覆刪除
  2. 我估佢唔肚餓. 餓下佢都係一個唔錯的決定.

    回覆刪除