2010年2月28日星期日

不想長大的恐龍仔

唔係想講呢個weekend恐龍媽有幾辛苦喇.. 只係想講講..今日有個小小插曲~


一早~ 恐龍媽問阿仔: 你鍾意弟弟定妹妹呀?


佢答: 哥哥!


再問都係相同答案!


之後~


話說.. 恐龍仔好鍾意睇地圖, 好鍾意睇地鐵嘅路線圖~ 咁呢日, 恐龍媽自己帶住隻仔去上音樂堂, 恐龍仔見到地圖就叫媽媽抱佢睇, 恐龍媽依家嘅身勢, 又點抱呢? 又係話佢大個仔喇, 叫佢食多d飯, 快高長大, 夠高就睇到囉!


但係呢次~ 佢好唔開心, 仲話佢唔要食多d飯, 要媽咪抱! 因為佢重嘅話, 媽咪就抱唔到佢!


OMG~


 


去到婆婆屋企.. 因為恐龍媽尋晚為食飲咗半杯珍珠奶茶, 成晚瞓唔着, 咁食完午飯就瞓咗一陣, 婆婆帶咗佢去遊樂場.. 返到嚟, 恐龍仔破例肯瞓喎! 不過一個鐘後.. 熱醒咗, 喊哂~


咁人仔又未醒得哂~ 嗲住媽咪, 要抱抱.. 恐龍媽都未試過好似抱住隻bearbear熊咁抱住隻仔.. 大家都好enjoy~~


於是.. 就教佢要hug hug喇..


之後, 公公婆婆當然要引佢玩啦, 咁佢醒哂之後, 叫婆婆抱佢睇嘢.. 事後婆婆講返, 恐龍仔話其實佢肚仔餓, 不過媽咪話佢重, 抱佢唔起!!!! 所以唔食飯~


又又~ 佢又話要個哥哥..


婆婆哦咗恐龍媽一輪.. 其實都一路同佢講, 佢大個仔, 爸媽抱佢好辛苦.. 爸爸手痛(係真架!)


估唔到..


其實恐龍仔好耐無高/重過架喇~


唉~~~


 


---------


之後兩日, 其實都有教佢hug hug~ 希望佢會明白, 爸媽幾時都咁錫佢.. 我地仲可以hug hug架嘛! 但係佢要錫爸媽嘅, 唔係唔食嘢囉!


 


4 則留言:

  1. 一個爭寵嘅哥哥仔... 其實佢明嘅, 俾多少少時間佢啦
    [版主回覆03/02/2010 21:22:00]多謝你呀~ 老師.. 有時d仔嘅情緒真係好難搞!
    唉~

    回覆刪除
  2. 我又好少同佢講話佢重喎, 我最多話我無力, 好累 .. 或者淨係抱兩步就落返地
    [版主回覆03/04/2010 14:29:00]其實呢樣嘢.. 衰多口囉! 未有細b之前已經講過, 但係e+無講好耐, 但係佢仲記得!

    回覆刪除
  3. 你同恐龍仔講, 而家只可以坐0向度抱, 等媽咪生完 bb, 就日日都抱下佢. 等佢有個希望嘛..我都係咁氹sasa 0架..而家真係日日都抱下佢 (佢要我企0向度抱先算). 佢好 enjoy 0架. 一見我真係抱起佢就好開心! 佢等左好耐0架0刺~~
    [版主回覆03/04/2010 14:28:00]你應該坐緊月加喎! 保重呀!!! 希望小妹好快無事呀~

    回覆刪除
  4. 咁話番佢聽, 你輕飄飄呀, 都唔食飯 , 不過爸爸媽媽手痛 , 所以唔抱得耐 ,  不如hug hug 啦.應該都開心架喎.

    回覆刪除