2010年2月16日星期二

恐龍過新年

年卅晚

恐龍仔瞓醒晏覺, 恐龍家就出外行花市! 呢日又凍又落住毛毛雨, 我地一行3人著住風衣戴埋帽就行~

因為天雨關係, 生意難做~ 竟然有人行埋恐龍仔度硬sell 喜羊羊拼圖(12塊/$5), 加送mini棒棒氣球&兩粒糖! 恐龍媽無乜興趣, 不過恐龍爸話5蚊啫~算啦! 就咁~ 恐龍仔就一路玩住棒棒, 恐龍媽就攞住拼圖, 袋住嗰兩粒無人食嘅糖..

我地响濕貨區行咗幾個圈, 想買盤花, 開到盡嘅水仙都唔平, 成百幾二百蚊架! 最後我地搬咗盤芍藥返屋企

恐龍仔中段已經嘈哂話褲褲同鞋仔濕濕, 要返屋企呀!



大年初一


今年嘅初一節目有d唔同, 只係上公公婆婆屋企玩.. 多謝舅舅一家去酒樓攞位飲茶, 我地响婆婆度玩咗一輪, 食咗好多開心果同蘿蔔糕先落樓, 恐龍仔好鍾意表弟嘅玩具, 佢兩個繼上次造節之後, 又繼續"爭玩具"!


之後上咗婆婆度再玩一輪, 呢次爭玩具爭到有人想喊~ d大人當然當睇唔到啦! 爭吓好呀! 只要唔大打出手就無問題啦!


3點左右, 我地返屋企喇, 恐龍仔想玩唔想瞓, 但响巴士度終於不支~瞓咗!


 


大年初二


一早, 上咗爺爺嫲嫲度拜年, 食糕糕~


中午~ 節目係團拜, 我地出咗黃大仙見舅公舅婆表舅父仔等等~


我地經過仲買咗個小風車添~


呢餐飯都幾好味, 不過貴d, 無計啦, 小朋友多就要訂房, 咁就要訂酒夕~


今日恐龍仔唔瞓, 玩到傻哂, 黃昏時候嫲嫲上咗嚟煮開年飯, 叔叔同姐姐到上埋嚟玩, 因為恐龍仔無瞓晏覺, 所以... 8點未夠就開始發癲, 大人都未開飯, 佢就要上床瞓喇! 連湯丸都未食呀!


 


大年初三


完成咗拜年嘅節目, 呢日我地上霖霖屋企搞事!


恐龍仔見到人地嘅玩具, 自己興趣啦, 仲追住貓咪"妹妹"玩, 搞到妹妹避開佢! wahahahah~


恐龍仔呢日好叻, 自己食到碗幾螺絲粉呀!


之後我地去咗playtown玩, 呢次係恐龍仔第一次去, 恐龍媽無入去呀, 聽聞恐龍仔好鍾意咁..


但係呢兩個小朋友無瞓晏覺, 開始反常, 去到晚飯時間, 恐龍仔連至愛鍋貼都唔食!


 


----------


其實好怕放假, 次次都發癲! 唉~


沒有留言:

發佈留言