2010年2月8日星期一

大曳人!!!!

每逢週末.. 又係出事日子!


呢個星期日, 我地又係上音樂班, 今日係第一個學期最後一堂, 小朋友上次試過一次响老師面前表演, 今次就叫多一個觀眾, 所以恐龍媽都有去~


上次, 恐龍仔係識邊唱邊做動作架.. 今次就唔願唱加唔願做! 老師話俾多次機會佢, 呢次肯唱喇, 不過自創動作!!!


恐龍爸唔多高興, 有乜辦法令到d曳人知道要盡力做好每一件事呢?!?!


之後, 去婆婆度, 又唔瞓覺 (都預咗架喇~) 等恐龍媽休息咗一個鐘, 我地行吓超級市場啦! 晚飯時間, 扭計唔願食, 但係坐落就高速解決咗碗飯! 仲不停話要牛肉添!


見你咁乖, 獎你多一個故事啦!


返屋企一上的士就開始出事喇... 恐龍仔第一時間讀出司機叔叔個名, 咁司機叔叔就好興奮, 唔停咁同呢個小朋友傾計, 無幾耐, 司機講咗句"老友", 咁呢個曳人就講"蘿柚", 然後狂笑! 唔知點解.. 變咗"dum你個蘿柚", 恐龍爸媽開始叫停, 但係曳人仲唔停咁重覆同笑.. 過咗隊道無幾耐, 已經無哂d故仔喇! 但係佢仲好興奮.. 繼續笑!  


叫極都唔停, 無收!



司機叔叔都問: 今晚會唔會發惡夢架? 


甚少~


 


返到去, 洗白白, 總算冷靜落嚟, 爸爸都同佢講咗一個故事, 然後飲奶奶覺覺豬.. 中途, 人仔話凍 (唔記得俾被被佢冚~) 咁恐龍爸冚好被, 恐龍仔就瞓着咗喇..


兩個鐘之後.. 恐龍媽聽到外面有怪聲, 好似恐龍仔喎.. 恐龍爸仲話"乜都關你個仔事?!", 第三次, 恐龍媽忍唔住出去睇吓, 個傻仔喊到cc吓, 成頭汗! 媽媽抱住一陣, 見佢無喊喇先放返落床, 好彩無再喊返, 自己瞓覺覺.. (真係發惡夢定係熱過頭呢?!)


--------------


今朝, 叫醒隻仔, 佢醒咗無幾耐 (仲响張床) 就突然攞住恐龍A話: 我唔再講喇!


跟住攞住恐龍B話: 我會再講架!


  


然後又開始發作喇!


呢次, 當然又俾人鬧啦~ 媽媽嬲喇, 唔要同個無禮貌唔聽教嘅小朋友玩.. 無幾耐, 佢打開媽媽房門, 問佢仲講唔講, 佢話唔講喇! 媽媽帶佢見爸爸, 再講多次sorry同埋以後唔再講~


聽住先啦!


----------------------------


唉~ 其實佢"玩文字" 都有兩三個星期, 分別幫嫲嫲同爸爸改咗花名, 諗起就大笑.. 仲有當人叫醒佢, 佢自創"早bye" , 然後每朝都記得講返, 跟住傻笑!


好頭痛, 恐龍仔乜都唔怕, 好貪玩, 完全唔聽教! (唔好迫我出手呀!)


可以想像, 大d如果仲係咁, 會成日見家長! 佢會係老師又愛又恨嘅出位學生!


點樣可以令佢知道, 我地要"控制"自己嘅行為, 包括適當時候要表現最好, 聽大人講~



可以想像.. 呢隻仔就嚟識頂咀!


4 則留言:

  1. 唉, 我個仔未夠2歲已經識得同你頂嘴啦,叫佢唔好玩紙巾, 同佢話:"紙巾唔係玩具黎架.", 佢就同你講:"紙巾係玩具黎架, 玩得架!"....c未. 
    [版主回覆02/11/2010 10:45:00]恐龍仔見到厠紙就不受控!

    回覆刪除
  2. 識頂咀唔係壞事, 不過有時佢地太過份就一定要話下, 咪第時日日駁咀都好煩
    [版主回覆02/11/2010 10:45:00]命都無!
     

    回覆刪除
  3. 唔...有幽默感都係好事...換個角度,恐龍仔第時一定好多女仔鍾意!
    [版主回覆02/11/2010 10:44:00]e+都成日見到d成年女士見到佢就笑哂啦!
     

    回覆刪除
  4. 我個女未又係日日同我玩作對,對我黎講恐龍仔已經係好乖架喇!
    [版主回覆02/11/2010 10:43:00]佢係兩樣嘢煩: 食同瞓!
     

    回覆刪除