2010年1月30日星期六

爸爸生日快樂!

多謝霖霖媽媽相助, 我地用八折响東海堂訂咗個芒果蛋糕, 朝早同恐龍仔玩咗一齊就攞蛋糕返屋企, 而恐龍爸就負責瞓覺同响屋企叫pizza~


恐龍仔好叻, 一返到屋企就同爸爸講Happy Birthday, 不過呢個爸爸隻耳有d問題, 要人講到第三次先聽到!


呢個傻佬無諗住預個工人, 只係叫咗個2人餐, 唔緊要啦~ 我地有甜品嘛! 食完pizza, 其實大家都唔飽, 响恐龍爸未發作之前, 恐龍媽攞咗個點着蠟燭嘅蛋糕出嚟~ 有d人仔已經等唔切, 想吹蠟燭!  喂喂~ 邊個生日呀?!


好在~ 主角對個蛋糕都幾滿意


之後係午睡時間~ 全屋恐龍去搵周公.. 最早醒嘅係恐龍仔!


晚餐去邊度呢? 未諗, 不過我地去騎木馬先啦! 嘩~ 好多人呀! 等咗成半個鐘呀!


問人仔鍾意西餐定中菜, 佢好快就答西餐! 到底~佢知唔知係d乜呢?? 恐龍媽想去d靜少少坐個好d嘅地方, 最後我地決定去Mr. Steak! 去到要等位呀, 不過都唔駛等好耐~ 因為恐龍仔鍾意食麵, 於是恐龍媽响餐牌上有限嘅麵餐裡面, 點咗和牛+蟹腳伴麵.. 恐龍爸就點咗和牛+龍蝦~ 上枱: 原來恐龍爸都有麵麵嘅, 不過隻龍蝦好細隻, 相對隻長蟹腳, 就真係唔多抵喇!


恐龍仔自己食麵, 仲食咗豆豆同牛牛, 不過就對d蟹腳無乜興趣.. 坐咗成個鐘, 都算好叻架喇! 最後仲食埋甜品添!


之後出咗平台玩.. 又玩到唔捨得走, 喊哂! 要抱佢離開現場!


返到屋企差唔多十點喇! 又破紀錄喇!


 


2 則留言:

  1. 呢個爸爸隻耳有d問題-> 唔好比佢睇到
    佢唔知你攞左蛋糕返屋企架?
    [版主回覆02/01/2010 15:57:00]當然睇唔到啦! 我一路攞住個蛋糕, 响屋企門口先俾工人攞住, 我帶個仔入屋先, 爸爸見到個仔就乜都睇唔到啦! 工人咪睇定時機再行入kitchen囉!

    回覆刪除
  2. 男人嘅耳不嬲係"選擇性"接收㗎啦... 仲有把口都係選擇性講~ 有咩永遠唔會講出嚟, 要你估
    [版主回覆02/01/2010 19:23:00](Empty)

    回覆刪除