2010年1月28日星期四

好嗲嘅恐龍仔

恐龍爸最近較忙, 雖然定咗七點半開飯, 但係好多時佢都返唔切, 但係煩人食飯超煩, 唔想拖吓玩吓, 大家都唔高興, 最近決定咗八點前收工, 食飯時掛住玩就無story time, 飯後無人陪佢玩..


呢日我地七點半前開飯.. 八點前收到工, 玩一陣, 恐龍爸終於放工, 不過可能一返到嚟隻仔就要瞓喇~


我地刷完牙, 講完故事 (恐龍仔話: 我要5個故事!) 差唔多喇, 爸爸返到屋企!


黑面人一見到個仔話: "我要聽故仔!" 就抱起隻仔講: "你錫我一啖先啦~ "


跟住..    笑哂啦!


好啦~ 講1個故仔啦!


講完~ 爸爸要食飯喇!


恐龍仔: 我錫咗3啖哦!


恐龍媽响房聽到.. 笑到 哈哈~ 你鬼馬喇!!!


最後, 爸爸唯有講多一個故仔啦!


---------------------


要瞓喇.. 又想媽咪陪, 經驗話: 呢隻仔由媽咪陪就唔願瞓, 除非好攰好攰!


媽媽唔係唔想陪仔, 而係個肚一日一日大, 要定定地坐响度有一定難度, 已經攰喇, 仲要坐得咁辛苦.. 真係唔想陪, 但見到佢好可憐咁: 我要媽咪陪呀~


點呀?!


陪你都得, 你要乖乖瞓覺覺架, 如果唔係媽咪出去叫auntie入嚟喇!


佢話: 係呀~ 我要瞓覺架~


信嘛? 半個鐘頭裡面, 不停講嘢, 有時起身抱住媽咪隻手, 俟個頭埋嚟, 好嗲咁講: 媽咪呀~


點呀?


又唔出聲!


如事者.. 真係頂唔住喇, 隻牛都唔多滿意, 就出去搵救兵~


恐龍仔喊哂.. 都喊咗幾分鐘, 好可憐咁! 唉~ 你又唔乖, 咁點呀?!


 


2 則留言:

  1. 哈哈, 我屋企都有個黑面人  同樹熊bb.
    [版主回覆01/29/2010 14:11:00]攞命!

    回覆刪除
  2. 我屋企得小朋友有固定開飯時間, 大人永遠唔固定. 可以開幾餐.
    恐龍仔真係好嗲喎, 學屋企邊個呢

    回覆刪除