2010年1月18日星期一

長隆之旅

繼早幾個星期馬術學校一日遊之後, 恐龍家終於confirm到去長隆過一晚喇! 呢次幾經波折, 話去又唔去, 返轉頭又話去.. 多謝霖霖媽媽唔嫌我地煩呀!


大隊決定坐8:40am嘅船


 


我地經過兩個鐘嘅船程



再霸到頭位上酒店巴士 (多謝樂樂爸爸, 因為原來會唔夠位坐架!), 我地12點前到達長隆酒店, 第一時間check-in! 霖霖媽媽發輝咗佢嘅專長: 我地upgrade咗去奇趣房呀!   間房好大好靚, 特別係個浴室..


 


 Hehe~ 我地影咗一輪相就包車, 一行9個人出發去"四海一家"食lunch喇!




d嘢食ok啦, 係唔多熱, 款式勁多, 總有d啱心水, 但係大肚人唔敢亂食嘢, 所以好難俾comments, 不過唔鍾意食buffet嘅恐龍爸話ok, 都應該ok架喇!


(呢隻係牛牛送俾哥哥嘅恐龍仔, 霖霖想玩埋一份!)


恐龍仔? 自己食咗一球雪榚! 同埋兩塊蝦片!! 仲有d炒面.. 其他嘅, 唔多食~


跟住就出發去動物園


(恐龍仔: 我要坐呢個車車呀!)


到達時3點正! 個售票員都覺得我地有d怪, 咁遲先入場!


 


第一件事, 當然係睇地圖啦! 仲要係地圖緊要過動物! sorry.. 沒收!




途經好多動物.. 真係分分鐘都有動物睇!



原來大猩猩識得用樽飲水! 我地仲見到baby monkey飲奶奶.. 活潑可愛嘅小熊貓!


之後去咗睇大象show


到差唔多時間.. 返酒店食dinner, 再出發睇馬戲~


之前都聽聞有媽媽講: 唔好坐咁前, 太嘈會驚驚~


又有小朋友睇咗一陣就要走..


咁無瞓晏覺嘅恐龍呢? 目不轉睛, 攰到半開眼, 頭仔俟住媽媽心口, 但對眼依然係望向台上! 全場約70-80分鐘, 睇哂! 仲話吊住威也响半空飛嘅姐姐好似天使!


返到酒店, 瞓响張頂腳bb床度, 典咗一輪先靜落嚟.. 張床細咗d, 佢成晚轉.. 然後撞欄! 醒完又瞓, 轉頭又咳 (好乾呀!) 總之恐龍媽就成晚跟住隻仔醒!


最後頂唔住, 都係搬上大床, 叫做好d, 但係恐龍爸唔鍾意..


就咁.. 瞓到6點幾, 恐龍仔話要玩! 咁唯有起身去浴缸玩水啦!


到差唔多時間, 我地就收拾行裝, 準備Day 2活動喇!


食完早餐, 幾happy~



最開心就係爭到玩具玩啦 (恐龍媽唔買, 唯有爭吓啦)



等車都仲有嘢爭~ 就係爭做司機!


(恐龍爸傑作!)





第一站, 坐車遊safari ~ 裡面真係好精彩, 好多唔同嘅大型動物!


等入場前.. 睇吓單張先..





出返嚟, 行咗一陣就開餐, 恐龍仔又係唔多願食!




掛住玩.. 風車係佢第一日已經想買嘅嘢, 不過我地第二日入場先買..


其實兩日裡面, 恐龍爸俾恐龍仔騎咗好多次, 由兩手空空時幫爸爸洗頭, 到有風車時變插頭! 辛苦哂呀..



回程前, 恐龍仔唔停咁話要返6414房, 唔要返屋企! 要玩!


車上無瞓, 不停講嘢!


到碼頭要過關, 連關員小姐都俾呢隻嘢迷到~ 笑哂!


最後, 恐龍爸抱住隻曳人, 要佢瞓, 喊咗5-10分鐘, 不停話瞓咗/要玩, 最後不支, 成頭汗+一串鼻水+兩行眼淚咁瞓着咗! (又係辛苦哂恐龍爸!)


恐龍仔瞓到我地返到HK, 去餐廳食飯坐低! 算係咁啦~


打俾婆婆報平安, 佢一味話一個/兩個/三個車車轉咁 (馬戲呀!) 仲有天使..


長隆, 過幾年帶埋牛牛再嚟探你呀!!!




另外仲要多謝同行嘅樂樂一家, 我地都唔記得去為回程酒店巴士留位, 唔該哂! 仲有霖霖一家.. 霖霖媽好照顧同體諒大肚人!






 


7 則留言:

  1. 好玩呀?我都諗住easter同鏗鏗去玩下.多謝分享
    [版主回覆01/22/2010 10:52:00]好攰, 但係真係好多嘢睇! 值得去架!

    回覆刪除
  2. 嘩, 乜咁大頂高帽呀
    我既專長咪就係引你笑囉(你而家實笑緊)
    我受過不公平待遇, 所以對大肚人士好好架. 淨係看住你隻monkey已經辛苦, 仲要加埋隻牛, 實要當你VIP啦. 見到你果日自己去買野食再搬chair真係睇唔過眼, 最衰我又要看住我個曳人咋, 有時幫你又驚你c6唔鍾意(真係頂你個老公, 同你個小女人唔順 )
    [版主回覆01/22/2010 10:55:00]
    錫哂你啦...
    我嗰隻monkey... 日日對住佢, 唔駛去動物園!
    咁佢都攰啫.. 算啦!

    回覆刪除
  3. 你真係勁喎, 仲帶恐龍仔去咁遠玩?! 我未有都怕辛苦喎, 不過我哋都打算3月去長隆玩, 因為實在好適合佢哋玩.  仲有唔該哂你幫我定玩具, 攪掂哂啦.... thanks.
    [版主回覆01/22/2010 16:52:00]恐龍爸辛苦d~
    我地分開兩日行, 唔係太辛苦, 不過車程相對長時間 (差唔多3個鐘), 反而辛苦囉~
    唔駛客氣!
     

    回覆刪除
  4. 我都想去長隆玩. 請問是否一張飛可以入兩日動物園架? 同埋是否每程船程都要3個鍾?
    [版主回覆01/24/2010 07:13:00]要買多張飛架!
    船就兩個鐘, 再加酒店巴士30-40分鐘左右~ 所以要約3個鐘先到酒店

    回覆刪除
  5. 我去一日DD尼見經投降, 唔知幾時先敢帶2隻怪獸外遊
    [版主回覆01/25/2010 18:07:00]如果隻佬合作嘅, 應該ok嘅
    或者搵多1-2個家庭, 大家叫做多個照應嘛!

    回覆刪除
  6. 唔係隻佬唔合作, 係2隻小魔怪呀~ 全程捉住呢2隻嘢, 唔使睇嘢 & 影相

    回覆刪除
  7. 你個package幾多錢呀? 我哋二月尾都打算去!
    [版主回覆01/29/2010 12:18:00]二千頭呀~ 一d都唔平!

    回覆刪除