2009年6月27日星期六

無playgroup~

今日~ 係交學費, 攞書包嘅日子~


同上次交留位費一樣: 好大好大雨!!!


我地改變策略, 恐龍媽坐的士去學校, 恐龍父子去商場行街街~


去到, 等埋Andrea姐姐~ 我地去揾dino弟弟玩! (Andrea 重覆咗好多次! 佢真係好想同dino玩! 仲有~ Andrea好鍾意拖實恐龍媽!)


去到酒樓, 兩個小朋友都好乖, 恐龍仔都食到一碗仔粥.. 仲好想好想食春卷!



臨走~ 恐龍仔濕濕!!!! 唉~ 第一次响街出事呀!


跟住~ 當然係換衫啦... 鞋都濕哂呀!


我地响商場玩咗一陣先走.. Andrea好鍾意同恐龍仔玩, 追到實~ 而恐龍仔就想走, 但走唔甩! 玩玩吓~ 又好似開始鍾意同小朋友玩咁喎~ 兩隻嘢又跳又跑, 仲玩火車頭呀!



去到婆婆度~ 唔願瞓, 瞓咗一陣又喊醒!


晚飯算乖~ 自己食架!!! 難得難得~


恐龍媽一個其帶恐龍仔返屋企, 一切都算順利..


恐龍仔臨瞓前講咗句: 小朋友病病, 所以無得玩playgroup!


恐龍媽之前解釋過一次, 點解無得上堂, 估唔到佢咁上心, 真係好掛住上堂!


佐敦~ 真係幾遠, 不過~ 無辦法啦! 希望恐龍仔打尖成功啦! (其實唔知要唔要排隊架~ 不過, 應該有人情講嘅~)


 


2 則留言:

  1. 恐龍仔係咪會返佐敦個centre呀, 咁會返星期幾同幾點?
    我仔仔返緊sunday (3:25-4:25), 希望有機會見到恐龍仔啦
    [版主回覆06/29/2009 09:55:00]未知呀~ 等緊Sam Sir 覆!

    回覆刪除
  2. 可以打尖嗎?等我都試吓先!
    另外,想問吓你退番錢未呀?我仲未收到呢!
    [版主回覆07/03/2009 17:29:00]唔知呀~ call咗Sam Sir, 佢話佢d班好full喎~ 得一班SAT 5pm, 唔係佢教喎~~~ 但係我收唔到佢reply, 自己fax咗application 上centre, 睇吓點啦~
    另外, 會所未call我呀~

    回覆刪除