2009年6月20日星期六

豬流感

好多時~恐龍媽對一d医護topic有自己一套見解.. 好多時, 同恐龍爸會有爭辯情況出現!


豬流感, 由最初決定唔插班, 恐龍媽其實唔多願意, 只不過知嘅嘢實在太少, 有咩事擔當唔起, 所以無出聲..


今日睇到區樂民嘅文章:


緩疫問題一大堆 



人類豬流感出現後,本港的衞生和醫療部門都很努力,我萬分感激他們。
隨着資料逐漸增多,醫學界很多人相信,人類豬流感的傳染性高,但殺傷力低,跟一般流感差不多。好些問題開始在我腦中湧現。
對於一般流感病人,我們不會把他們隔離。為甚麼我們要將人類豬流感患者送進隔離病房?如果病人不願入院,當局會否運用法律強制送院治理?
基於病毒的傳染性高但殺傷力低,有專家合理地推測每發現一宗確診個案,其實有十宗走漏了眼。那麼,把屬少量的確診個案送入醫院,對「緩疫」有重大幫助嗎?
另有專家說,人類豬流感病毒有可能變種,將來的殺傷力或許更大。若是這樣,我們應否趁病毒溫和時先感染一下,讓身體產生抗體對付他朝變惡的病毒呢?
雖然有許多問題,但我是個服從的人,我會乖乖地戴口罩勤洗手,保持身體健康,以免加添醫護人員的壓力。 (區樂民

哈哈~就係傳染性高,但殺傷力低,跟一般流感差不多喇!!!!!

新聞報導, 有學校取消畢業營, 不過家長自己搞!

其實, 年年都有流感, 係咪年年都放假先? 之前覺得美國咩都唔做,好差咁~ 其實係做好多嘢, 成效只係推遲個高峰..處理上係件好事, 但係家長就為安排照顧同埋$$方面好唔開心!

恐龍仔..雖然無返學, 無去人多嘅地方(坐吓MTR/巴士都有), 5月尾病咗一次, 早幾日又發高燒 (已經好返喇!), 大人個個無事! 医生話, 我地鍾意嘅~可以去check check!

咁~ 人就自然會病架喇!


沒有留言:

發佈留言