2009年6月7日星期日

燒燶豬 @ 東坪洲

恐龍家其實有d自閉傾向~ 朋友仔約去海邊玩唔去(恐龍爸話南區遠喎) 但係東坪洲就近!!!!


恐龍仔醒咗見到媽媽~ 第一句係: 去街街!


好啦~ 就去達好遠好遠嘅地方!


晨早八點向大學站出發, 買完包包就上的士去碼頭(留返d 精力呀~)


 (抱實恐龍仔~ 四圍睇嘢)


上到船已經好滿.. 好辛苦先揾到兩個位! 仲好好彩係窗口位~~~


個半鐘旅程, 恐龍仔好乖好開心, 唔停咁笑, 周圍d人都有撩佢玩, 我地拒絕咗一粒萬樂珠~


仲有人企埋窗邊同恐龍仔合照!!! (恐龍媽等人影完先知!)


終於到喇! 雖然我地有帶車仔, 但係車仔唔係俾小朋友坐架! 恐龍仔好乖~幫手推車!



沿途~ 恐龍爸都會停低影吓相~ 恐龍仔就自己搵嘢玩.. 例如~ 搬石頭! 執貝殼!



呢度真係好靚呀~ 可惜人仔唔係幾肯望鏡頭!



我地向鐘樓石方向行~ 恐龍仔好鍾意行石頭~ 一路行, 一路話: 大步"籃"~


但係路途遙遠, 要攞埋車仔真係好吃力! 所以行咗一半就停停食d嘢, 然後落水玩咗一陣!



之後~ 返去屋仔嗰邊坐吓~ 食d嘢~ 恐龍仔唔肯食包包, 媽媽俾咗d蛋佢食, 仲有豆奶一大包!



佢好多表情~ 今日真係好乖好可愛.. 搞到咁~又影一大餐!



恐龍仔認得豆奶個"豆"字! 其實我地都唔知佢識幾多中文架~



之後~ 上咗車仔瞓.. 推咗10分鐘左右就瞓着喇~


我地响涼亭休息咗一陣, 見到多人就轉咗去碼頭.. 恐龍仔瞓咗一個鐘就醒咗喇! 然後~ 又自由行! 睇佢幾開心!!!


之後上船~ 好大浪呀! 恐龍仔有d唔舒服咁, 發脾氣仔!


有哥哥請食朱古力豆~ 跟住又有姨姨請食紫菜 (點解今日咁多人請食嘢嘅?!) 全部一一拒絕! 好在恐龍仔唔唯食架啫~


後尾~ 爸爸抱住瞓着咗~ 然後恐龍媽接手.. 恐龍仔又瞓咗差唔多一個鐘..


食埋飯返到屋企都8:40pm 喇!


總結:


恐龍仔好鍾意探索~ 平衡力唔錯, 行石塊無問題!


雖然有著片, 但係基本上條片係乾嘅~ 好叻仔呀!


下次恐龍媽要帶多d水~ 唔夠飲! 乾糧都要帶多種!


佢全日心情都好好 (除咗回程暈船浪之外) 算聽話!


 


曬燶? 嗰個其實係恐龍媽!


6 則留言:

  1. 恐龍仔好似瘦左咁0既?!
    [版主回覆06/08/2009 13:48:00]佢一路都唔係好肉架啦! 我覺得佢面仔長咗就真~

    回覆刪除
  2. 你地又真係近東坪洲喎

    回覆刪除
  3. 有哥哥請食朱古力豆~ 跟住又有姨姨請食紫菜 (點解今日咁多人請食嘢嘅?!) 全部一一拒絕! 好在恐龍仔唔唯食架啫~ 比著晴晴, 一早伸手接了
    [版主回覆06/09/2009 17:11:00]希望恐龍仔keep住做個乖嘅小朋友啦!

    回覆刪除
  4. 你們經常去街都叫自閉, 咁...................... 晴爸叫咩
    晴晴星期日上午返PG, 都是3星期之前的事情, 下午睡午覺, 之後返TKO, 我覺得我才是自閉
    [版主回覆06/09/2009 17:12:00]我地成日怕見人, 地方遠/時間唔啱就唔去~ 有時都覺得幾鬼討厭架!

    回覆刪除
  5. 環境真不錯~~又多一個地方等緊我地~~嘻嘻
    [版主回覆06/09/2009 17:13:00]記得要帶齊糧食~ 同埋B車呀!

    回覆刪除
  6. 環境真係好靚!
    係呀!嗰日見到你,曬燶左!
    [版主回覆06/09/2009 20:46:00]heh~ 好在當日有風, 唔係太熱!
    我個膊頭都仲好痛呀!!!!

    回覆刪除