2009年6月28日星期日

參加講座嘅日子


好特別嘅日子~


 


今日, 參加咗一個行業內嘅會, 有講座有展覽睇嗰d


我一路都知, 大學同學VW, SC分別做咗唔同美國公司嘅香港區division head, 參加呢d展覽會, 除咗聽書, 其實都係同舊朋友舊同事聚舊嘅地方.. 估唔到, 另一位舊同學SL又轉咗少少field, 去咗J公司做, title 好得人驚, Country leader Hong Kong!


 


~ 個個都咁叻! 好在~ 個個都係男同學, 俾佢地叻哂喇! Whahahahah~


難得機會碰頭~ 好一個難得嘅組合~ 呢三間大廠嘅阿頭同我呢個薯仔嚟咗個大合照!


 


仲有~ VW個仔仔竟然會係恐龍仔個同學仔!!! 佢大恐龍仔兩個月, 我地見過一次面架喇, 不過嗰時兩隻嘢都仲未識行..


 


返到屋企, 將奇遇話俾恐龍爸聽~ 佢怪我多口呀! 因為~ 我話應該會繼續讀落去, 就算St. Cat收都唔會讀~ (~好大口氣咁!)…  我對阿仔有信心~


 


其實, 响媽媽心目中, 恐龍仔唔係因為佢識幾多嘢所以叻~所以對佢有信心! 而係~ 對佢嘅特質/性格/優點 有信心~ 呢樣嘢, 又係要多謝Sam Sir! pg咁耐, 見到好多唔同嘅小朋友, 大過幾個月又有, 細過嘅都有.. 上咗成年喇, 見到恐龍仔同其他小朋友有d唔同, 成日都覺得佢好特別.. 唔識點形容, 但係Sam Sir 會: 我明! 我識咗恐龍仔咁耐, 當然了解佢啦! 呢個仔去到邊都會有 老師錫, 間間學校都想收呢d, 不過收唔收就好睇面試時表現喇!


 


嚟緊考K1, 相信都未必可以輕鬆面對, 因為聽聞學校好遲先通知家長升唔升到K1~ 希望~ 學校嘅老師都識得欣賞恐龍仔啦!


 

5 則留言:

  1. 放心啦 恐龍仔咁可愛實有老師識貨既 

    回覆刪除
  2. 要比自己的小朋友有信心呀~

    回覆刪除
  3. 恐龍仔真係好可愛, 細細個就有氣質, 如果我仔仔大左似佢一半就好啦.

    回覆刪除
  4. 人生何處不相逢
    [版主回覆06/30/2009 11:10:00]咪係!

    回覆刪除
  5. 係啦sam sir真係好正~~

    回覆刪除