2009年4月19日星期日

假期尾聲

工人姨姨同爸爸媽媽嘅假期即將結束..


响呢個時候, 恐龍仔出現咗d好奇怪嘅行為


尋晚~ 恐龍媽諗住同恐龍爸拍一陣拖, 煮好粥仔分成兩份, 餵咗一啖俾恐龍仔食, 肯定佢肯食先出門口.. 交帶咗會八點左右返到陪阿仔瞓~



點知個c蠢新工人, 只係餵咗嗰碗仔+兩spoon喎! 大佬呀, 嗰度得三分一左右! 未等到我地返到, 恐龍仔叫奶奶! 佢又以為自己搞得掂呢個麻煩人喎, 竟然開奶俾恐龍仔瞓!!!!


當然~ 失敗啦!


又話說恐龍仔走返出廳玩咗一陣, 又話要奶奶! 佢又夠膽再開奶喎!


到我地返到屋企.. 恐龍仔超級興奮, 已經無咗飲奶嘅magic..


唉~


恐龍爸唯有同恐龍仔玩咗一陣.. 都叫好好彩, 搞咗一個鐘! 辛苦哂! 不過佢就好唔高興個新工人講咗都唔聽囉!


今朝~ 應該話半夜三點幾, 恐龍媽聽到有bb叫"奶奶"! 聽真d又好似無... 出面又無燈, 於是繼續瞓..


八點諗住接更啦~ 工人話個麻煩人三點幾醒咗唔瞓, 一路玩! 鬼咩!~ 尋晚食咁少粥!!!


唉~ 同恐龍爸商量過, 怕恐龍又興趣過頭, 不如等我地食飽先算! 於是~ 出街食早餐啦...估佢唔到! 呢隻嘢竟然五分鐘嘅車程都捱唔住, 吊魚喇!


就咁~ 恐龍媽抱住隻豬, 恐龍爸就食早餐, 返屋企前換過手都唔醒.. 就咁, 瞓到12點~


夜晚, 我地都唔敢出街食飯喇, 怕太夜~ 麻煩人會攰! 叫做好乖食咗大半碗粥.. 等我地大人開餐時, 恐龍仔已經呆滯.. 恐龍媽放低碗筷就開奶.. 即時昏迷!


今晚~ 工人姨姨返咗嚟喇!


有好日子過喇!


沒有留言:

發佈留言