2009年1月5日星期一

動身又動腦 ~ 感覺統合playgroup

一個陌生嘅名稱?


其實~ 恐龍家遇上感覺統合係一場巧合! 當初, 發現有個熱心媽媽, 為咗俾佢唔小朋友响屋企樓下都上到呢個playgroup, 極力搵人參加.. 最後, 係唔止一班~ 而係組到3班! 真係差唔多一年喇! 當時, 又如果無恐龍仔呢個未足12mth嘅BB 及 呢個8卦恐龍媽走去試堂... 細B班都未必開得成!


而呢個playgroup, 就係响yahoo blog都幾出名嘅動身又動腦 or Sam Sir 嘅playgroup喇!


一路講早教.. 差啲唔記得講吓感覺統合 (感統)


到底~ 感統係乜? 呢d係恐龍媽隨手响yahoo search到嘅網頁:



淺談感覺統合



感統能夠幫助自閉症學生提高專注力、組織能力、學習能力,以及參與活動的興趣。


就好似其他教學法咁, 最初~ 係幫助有問題嘅小朋友嘅。不過~如果有問題嘅小朋友都幫到, 咁無問題嘅小朋友接受呢方面嘅訓練, 或者咁講, 從生活遊戲裡面加入感統嘅元素, 會唔會對無問題嘅小朋友都好呢?


試堂前, 我地上緊幼潛.. 相比之下, 感統好似多嘢學好多!



幼潛~ 出名多人排隊報名!


每堂3個活動: 首先自己活動 >> 唱歌仔 >> 小肌活動 >> 大肌活動 >>再自由玩玩具


動身又動腦呢?



每堂5-6個活動, 好忙! 有大小肌訓練, 有前庭/平衡嘅訓練.. 按摩~


恐龍媽成日講: 其實, 係爸爸媽媽上堂學習点教仔! 買d乜玩具先好!


想知道上堂情況, 响yahoo blog 好易搵到, 恐龍媽好少影上堂情況~


坦白講, 上完KinderMusik, 真係覺得幼潛d歌仔好難聽! 上完動身又動腦仲發現, 原來幼潛嘅導師唔係專業導師... 係呀~ 動身又動腦係職業治療師教架!


講咗咁多~ 其實都唔知教咗d乜! hahah! 或者咁講啦~ 上完堂, 我地知道呢個月齡嘅小朋友應該做到d咩動作, 做d乜可以幫到培養空間感, 玩d咩玩具可以訓練專注力 etc..


差d唔記得講, Sam Sir 都幾好人架! 佢好錫恐龍仔! 可惜~ 呢隻仔步入trouble two,  好有主見, 開始坐唔定! 所以上堂會四圍搞!!!  唔再係乖學生喇!


唔知係咪上呢個playgroup耐d, 大少少~ 發覺同學仔個個表現好唔同, 唔會好似之前嗰d咁, 個個一舊飯! 仲有, 就係睇到小朋友点蝦媽媽!!! 無媽媽响身邊真係乖好多架!


 


 


8 則留言:

  1. YY好細個果時, 都join 過一個動腦又動身既pg喎
    [版主回覆01/06/2009 21:11:00]你講到YYe+好大個咁!

    回覆刪除
  2. 我join唔成你哋個PG,依家計劃响北區攪,希望開得成啦!
    [版主回覆01/07/2009 09:21:00]預祝你成功呀!!!

    回覆刪除
  3. 真係好嘞!係屋企留下上pg,好方便呢!

    回覆刪除
  4. 我地無返啦........因為蕃薯爸想多d時間同佢去唔同既地方玩......不過我都係覺得要返吓pg先得......

    回覆刪除
  5. 請問何以給我KinderMusik的資料嗎? 
    ck2005ml@yahoo.com.hk
     
    CK

    回覆刪除
  6. 恐龍媽,可唔可以比小小資料我呀,你而家係咪仲上緊,我唔知可唔可以參加呢???
    [版主回覆07/11/2009 07:51:00]你可以click上面動身又動腦睇睇條link
    另外~翠擁SAT pm有班(不過流感關係停咗~) Tel: 21872262好似話Sept開...我都唔知信唔信佢好..
    上咗一年喇~  

    回覆刪除
  7. 翠擁SAT pm有班(不過流感關係停咗~) Tel: 21872262
    打咗去問,話7、8月都唔會開,九月未知,其實你有冇相熟家長可以自己組班開.........原本我諗住比佢玩littlegym,不過時間就唔到.....
    [版主回覆07/13/2009 11:04:00]都係辦法, 但係可能搵到3-4個咋! 仲要有個爭少少至24mth!
    你嗰個幾大呀?

    回覆刪除
  8. 喎,原來你地嘅組別係24個月以上,我仔仔而家先係19個月......

    回覆刪除