2009年1月19日星期一

蒙特梳利 -- 8 小時家長基礎班

終於上咗呢個家長班!


之前都上過由另一間教室搞嘅家長班, 兩者好唔同! 之前嗰個, 似係日常生活嘅處理手法, 大少少 (3-6歲), 但呢班就好多理論! 好充實嘅8.5小時!!!!


兒童無限─蒙特梭利


其實, 佢個網頁有好多關於蒙氏嘅info, 估唔到, 香港嘅教學落後... 係落後幾十年!!!


其實, 好高興聽到d"專家" 所講.. 應該做嘅, 好多恐龍家都做緊! 當然, 好多都仲未做到! 不過知易行難, 希望遲d爺爺嫲嫲搬走咗會易d啦!


 


堂上提到~


要多帶小朋友去公園, 每日最少一個鐘!!!! 多d "movement", 對訓練空間感好重要!


唔好睇電視~ 兩歲前應該係零電視!


玩具唔好玩有電嘅~ 因為小朋友唔會明白個因果關係


多做家務, 營造一個小朋友都啱嘅環境, 俾佢地安全咁學習人類嘅生活


講起戒片問題, 導師教: 可以响片片裡面著條底褲仔, 俾佢地知道"濕咗" 係好唔舒服嘅! (let's try!) 


語言同經驗同時進行/發展, 小朋友好容易記住佢接觸過嘅事物


識行後, 其實唔需要推車出街


如果小朋友對一樣事物好有興趣, 大人唔應該終斷呢個過程, 應該俾佢玩到夠! 就好似BB好鍾意咬嘢, 應該俾嘢佢咬到夠!


唔應該say NO! 危險就話危險~ 唔可以俾小朋友玩嘅嘢唔應該放出嚟


 


5 則留言:

  1. 呢兩點我都要繼續努力下, 好難
    如果小朋友對一樣事物好有興趣, 大人唔應該終斷呢個過程, 應該俾佢玩到夠! 就好似BB好鍾意咬嘢, 應該俾嘢佢咬到夠!
    -somehow for whatever reason, can't just leave it until he/she stops
    唔應該say NO! 危險就話危險~ 唔可以俾小朋友玩嘅嘢唔應該放出嚟
    -very hard in hk's living environment, and sometimes, just can't get the balance between the "yes" and "no"
    [版主回覆01/22/2009 09:26:00]口腔期過咗啦~ 不過有時响街, 佢要企定定睇嘢都好難俾到佢..
    我個工人一日响樹NO!

    回覆刪除
  2. 我唔係指口腔期, 係有時佢好認真咁"工作"時點樣唔interrupt佢
    haha, 我個姐姐就都"yea", 縱壞晒

    回覆刪除
  3. 之前我都上過由miss daisy 主講既班.....我都好讚成呢套理念......不過真係幾難做到...此終我地都係中國人社會.....有好多傳統包袱.....真係要做起黎要好大既決心...當然仲要忍受被旁人話你縱個仔啦.......努力呀恐龍媽......
    [版主回覆01/23/2009 14:57:00]hehe~ 知易行難! 恐龍爸嘅合作都好緊要!

    回覆刪除
  4. 多謝分享~我都有上Daisy在中大開既班,你會唔會繼續上22小時家長班呢?
    [版主回覆01/23/2009 14:58:00]你唔問我~ 都無諗過添!
    hmm... 暫時應該唔會, 或者summer啦!

    回覆刪除
  5. 我都好贊成每日都帶小朋友去 playground. 吸下新鮮空氣又好, 見下人又好. 行下都好. 唔好成日困住0向間屋度嘛.
    不過我都有 say no 0架喎..有唔0岩又 no. 危險又 no. 唔食得又 no..不過都會解釋點解 no 0既.
     
    [版主回覆01/23/2009 15:02:00]恐龍仔試過搞d唔搞得嘅嘢~ 一路講: 唔準搞!
    佢真係將個動作=句說話! 有時都唔知應該点好~
     

    回覆刪除