2009年1月17日星期六

幼兒園面試

今朝一早, 換上恐龍媽尋晚襯定嘅衫衫, 恐龍仔出發——去睇医生!




出街前~ 搞搞震!



d鼻水好似無乜停過~ 都唔知点搞!轉唔轉医生好呢?! 最後都係去返容医生度! 原來~ 已經食緊antibiotics! 唉!


之後, 會合埋恐龍爸, 一齊食早歺~ 然後慢慢行去幼兒園..


去到~ 除咗鞋仔就玩玩玩~ 恐龍仔對每樣玩具都充滿好奇!


到老師攞住一小盆玩具出嚟喇~ 老師攞住波波問係咩嚟架? 恐龍仔唔啋老師呀! 問咗幾次都唔啋, 但係當老師攞架車仔出嚟... 恐龍仔好大聲咁講: 黃色車車!



老師話: 識講嘢喇~   (?????)


跟住~ 搖吓手鈴, 推吓波波 ( 俾媽咪, Daddy, 俾老師) 咁就完成喇!


我地跟住都無即係走, 玩咗成半個鐘先走呀! 恐龍仔完全唔想走! HAHAH~


我地放低留位費準備離開, 恐龍仔指住其中一個玩具: rooster, sheep, dog, cat, duck, frog... 講咗一大歺, 書記姐姐聽住恐龍仔講~ 笑哂!


我地真係要返屋企喇!


打咗一陣swingswing... 就上樓喇!




電腦啫~ 好好奇喎!


你睇你d鼻水!



 


 


2 則留言:

  1. 我最愛 背光
    [版主回覆01/18/2009 21:34:00]哈哈~ 我地間屋向東/東南架! 想唔背光反而難!

    回覆刪除
  2. babee都病左, 貪近去左附近睇醫生, 點知唔得, 攪到全家3日都無覺好瞓, 今日都係要去返中環睇睇開果個, 激c

    回覆刪除