2008年7月8日星期二

病毒 or 細菌?!?!?!

尋日放工去睇医生, 等咗好耐... 終於見到医生喇! 佢話, 我唔似係細菌感染, 隻antibiotics好強架, 如果係細菌, 就一定好快見到improvement, 唔會好似我咁, 喉嚨仲好痛, 無反應! 佢同我轉過d 抗病毒嘅藥~


但係恐龍仔一路都食緊antibiotics喎~ 仲轉過一次藥, 因為好似無料到! 不過, 過咗咁多日, 恐龍仔d咳咳係有進步, 而且起碼食到嘢 = 喉嚨無痛.. 咁~即刻点呀? 唔通係佢自己好, 唔關d藥事?? 咁仲駛唔駛睇第二個医生呀??


正諗緊点帶恐龍仔睇Mimi個医生.. 返到屋企, Babi話恐龍仔無咳喇! 工人仲話佢食完碗粥仲要食餅呀!!!


咁~ whatever infection 都無關係啦, 都好番喇~~


至於我自己,  尋晚都係咳醒好多次, 醒咗見到Babi好努力咁做緊嘢.. 自從佢轉team之後, 都好少响屋企做公司嘢~ 辛苦哂喇!


如果唔係恐龍仔嘈醒咗我幾次, 我真就係可以瞓到好晏架!


好鬼眼瞓呀!!!!! 又要開工喇!



 


夜晚..  Babi Mimi 食飯, 恐龍仔搞搞震~



     kick ball-ball~  係腳仔一路kick, 口仔講~kick~



洗完白白, 响大床玩~




R頭都係咁可愛嘅~~~



恐龍仔撲埋嚟喇!!!



Babi 抱抱~



奶奶~ I Miss You~



3 則留言:

  1. 好野~~終於都好番晒~~媽媽你可以有覺好瞓~
    [版主回覆07/10/2008 09:36:00]嗰晚, 9:30pm 瞓到7:45am!  好多年都未試過~

    回覆刪除
  2. 哦....真係要小心身體呀...身體真係好緊要, 而家啲菌真係好勁呀..

    回覆刪除
  3. 恐龍仔都好叻喎, 靠自己抵抗力好返

    回覆刪除