2008年7月25日星期五

八達通積分

大家有無用過八達通裡面d積分呀? 我今日都係第一次~


lunch, 無無聊聊, 去咗好少去嘅麥記, 記咗個火腿扒cheese burger, 加新出嘅巨蜂提子新地樂 (超甜!)


其實, 我好少飲凍嘢, 少到去歺廳.. 如果waiter送上冰水一杯, 我會叫佢換熱水架~ 去麥記唔飲氣水, 次次叫熱朱又好鬼悶, 仲有, 我又唔食得薯條 <--- high salt!


見到個trainee手腳咁慢, 突然間想考吓佢: 係咪可以用積分俾錢架?


Trainee小朋友當然唔知啦, 佢個trainer話可以, 不過都搞咗一輪~ 終於都第一次用咗d積分買嘢喇!


我都知有d大鄉里架喇~


食飽~ well, 其實唔飽架~ 去咗百佳買嘢, blueberry特價$16.x 兩盒呀! 平!  


 


2 則留言:

  1. 去大X活可以用1蚊"茄殊打拿"換一碟菜 / 一小小小壺湯~ 去惠X又可以用嚟扣減貨款... 我依家儲咗廿幾蚊未用

    回覆刪除
  2. 我儲左2百幾蚊, 等下有咩正野換..

    回覆刪除