2013年8月18日星期日

大雨下的~~ 大埔農墟+鐵路博物館半天遊 ~~



又係一拖二嘅日子,恐龍爸要返工!


之前一路諗住去一次農墟,還返d玻璃樽俾菇菌圓,順便八吓!一早睇見個天咁黑,都心知不妙,但總比屈响屋企好!





於是,坐火車北上,去到太和落大雨,响商場避咗一陣,出發!





去到,恐龍仔發哂脾氣:都唔好玩嘅!我無諗過係咁!


農墟其實好細,6字型,兩邊有出口,夾埋都可能得廿檔!大部份係賣有機蔬菜,另外仲有d健康食品、新鮮菇、乾菇等


 


因為同小朋友們講好會去鐵路博物館,媽媽唔敢買重嘢,但難得見到想買多時嘅乾菇包,當然唔會放過佢啦!





恐龍媽買咗一盒壓縮裝木耳,同埋一包牛肝菌切片。


下午去到婆婆度,就心急攞出嚟~~,嘩!真係好勁!可以炒餸,又可以涼拌,啱哂想食多d沙津嘅恐龍媽!呵呵~


 


講返行程,離開農墟之後,我地向火車博物館進發!第一件事就係確定方向!恐龍媽有超強嘅方向感,加上google map,無嘢難得到我地,就算落住大雨都唔驚!係呀~恐龍媽一手拖住隻雨衣牛,一手自己 打傘 ,恐龍仔就自己顧自己,跟實。就咁,我地去到得幾個自由行嘅鐵路博物館!





而我地第一時間就當然係上火車避雨+玩啦!



行咗一陣就停雨喇!


而遊人又開始多,包括一班小童軍!






我地响頭等車箱休息咗一陣 ....


實在太鍾意牛牛呢張相!好似大師出品一樣!哈哈!



就起身行多個圈



然後去搵食!



我地隨便去咗間茶餐廳醫肚,叫咗一碟楊州炒飯,同埋恐龍仔自選嘅焗芝士火腿意粉!


兩個小朋友都好鍾意食炒飯,而好少食到火腿嘅牛牛就連平時至愛嘅叉燒都唔食,對火腿發狂!


之後點咗杯凍檸賓(少冰),兩兄弟又搶,於是又叫多杯!


呢兩兄弟真係好少食茶餐廳….





之後,原本諗住返屋企嘅媽媽响恐龍仔嘅反對之下,改變方向,去咗巴士站去九龍搵婆婆!





於是,就有恐龍仔第一次離開爸媽,外出過夜嘅故事

沒有留言:

發佈留言