2013年8月15日星期四

拆嘢喇!







淘寶終於响8號風球之後送貨,好心急想睇吓買咗嘅平底鑊得唔得!



 



因為鑊比較重嘅原故,我好努力咁拆….



買俾哥哥嘅內衣、買俾兩個小朋友嘅小白襪、仲有買俾自己嘅平底鞋..



仲有手機套



終於~到底喇!



 





首先出場嘅係LC24嘅蒸格,如賣家講 (因为瑕疵,就没有激光字商标款)無招牌,但係樣就同官方網站一樣,放上LC24just fit!



跟住出場嘅係Bernde 24玉陶瓷pan,一如賣家講 (主要瑕疵在于手柄处边的过口上,细微磨损 )   但就係嗰少少,鍋面係完美嘅!



 



最後出場嘅係~ LC30不粘pan,但賣家竟然買無蓋,但送埋LC蓋俾我!開心c



呢三樣嘢總共唔駛400人仔,同我當初想買一個panbudget差唔多… (當然,我仲要俾多成舊水運費啦~)



最後,因為兩隻仔肚餓,而負責買飯嘅爸爸未返,我就攞咗d冷飯試鑊!



結果~ Bernde無令人失望,炒完飯好似未用過一樣!




大喜!希望可以玩到年幾啦!

 

 
 
 



沒有留言:

發佈留言