2013年8月7日星期三

當恐龍媽遇上... LC

五月頭某日,恐龍爸話可以俾信用咭d積分我換禮物,當係生日禮物。

於是,我見到有LC煲,仲要係啱啱夠分,唔駛加錢! (如果用HSBC,就要用錢換!)

等到6月頭,終於收到信,但要我得閒過海攞煲,又要等,等到6月中,某日落住大雨,穿住豆零踭行上山攞煲!

個煲好c重!當時得紅色、橙色,同呢隻...


考慮咗一陣,就特別d,揀咗佢!

對住佢個幾月,真係好鬼鍾意佢,可惜佢好鬼貴,同埋好鬼重,真係無能力擁有多幾隻!睇住FB個敗家group谷友起勢放毒,我心思思~~~
都係~
唔好喇!

到屋企個平底鑊炒唔到麵,我又手痕~ 到底,買隻咩鑊好呢?平平地 (~$2xx-3xx)玩大半年?定係玩大佢,成千蚊買隻貴嘢試試?

班毒婦呢期敗銅pan,睇過~一千蚊得20cm太細喇!
上網睇,d人話Bernde幾好,Lagostina都有人用,但係去到一田一睇~~~ 好貴呀!!!自問唔想再用不銹鋼鑊 (99以前有隻5層鑊,我唔識用!),好想試白陶瓷~

又去cc叔婆同一田8吓,jamie隻pan要$5xx-6xx,價錢OK,但都係易潔塗層,只係耐用dd (佢話雙倍喎~),咁納米陶瓷個樣靚仔d,價錢折實又差唔多..
心大心細~

而LC個鐵頭pan實在太重,omelet pan就太細,都仲攞得起,但26-28cm就實在~ 無能為力!
放棄!

咁點好呢?!

最後,俾我响TB見到隻Bernde 24cm 陶瓷塗層只係rmb99,仲有LC non-stick 有大size,都係rmb220!一於試吓做白老鼠!(呢兩隻貨,只係見到呢間聲稱外銷嘅廠有得賣)!

仲有,幫我隻24LC添一隻不銹鋼蒸架!

祝我好運~~~

 

1 則留言:

  1. 係咩信用卡呀?
    [版主回覆08/12/2013 21:39:09]渣打

    回覆刪除