2011年6月7日星期二

敏感?

星期日去完海星灣,我地直落BBQ,因為恐龍仔嗰兩日咳,都擔心係咪唔去得!但出去之前,佢又好似OK,同恐龍爸講好,去完睇海星,如果情況不妙,就早走啦~


咁...



玩完海星,佢又好似仲得喎,我地繼續...


一齊都仲OK,只係~ 恐龍仔開始有d攰,泥涌好多蚊呀~ 我地叫咗恐龍仔坐近火爐。突然,有隻毛蟲走咗上恐龍仔條褲上面,嚇餐佢,恐龍仔大打一拍~


之後,如常發呆,無乜點食嘢,再同小朋友玩咗一陣,我地就返屋企喇!實在太多蚊,恐龍仔已經咬到成腳都係!


牛牛呢?無事!


返到屋企仲涼,都未發覺有乜唔對路,直至半夜,隻恐龍咳醒+懶咗尿 (醜c鬼!),幫佢換床單之後,佢不停R,睇真d,先知大髀好多小粒粒!佢仲有R頸!


3點幾,佢再無再瞓過,可憐嘅恐龍媽抱咗牛牛幾個鐘,對手太痛,成晚都瞓唔到,到4點無咁痛,加上俾恐龍仔趕走,先瞓到兩個鐘...


一早~ 發現恐龍仔條頸腫哂!右手同右腳好多粒粒,左邊唔多,身無!


見佢咁慘,忍到醫生開門,我地去睇醫生,醫生話佢應該係敏感喎~


我地估係嗰隻毛蟲啦~


可憐豬,靠食住d西藥先瞓到!


今朝見佢... 大達咗!下巴都腫埋!生到手掌手背都有!!!


媽媽好心痛呀!


沒有留言:

發佈留言