2011年6月18日星期六

父親節大餐~ 預備編

恐龍仔成日叫媽咪煮大餐,成日話要一家人一齊响屋企食飯!

於是,媽咪就建議,不如父親節,煮爸爸鍾意食嘅嘢啦!



呢d就係我地今日買嘅材料喇!呢餐真係唔講得笑,好貴呀!!!

希望人地老豆鍾意+Happy啦!



今日,仲有個笑話!就係~ 恐龍仔呢排好鍾意同媽咪講 " I Love U"

講得多,自然就有人會呷醋啦!個傻仔唔係聽話嘅人,係迫唔到佢講架!但轉個頭,又依依不捨咁同個老豆講 "I Love U",都算佢啦,如果唔係~ 我有排煩呀!

最好笑嘅係,當我同佢去超市買嘢,佢不停問我:爸爸去咗邊呀?我好掛住佢呀!我想24小時都同佢喺埋一齊呀!佢幾時返呀?我好想同爸爸一齊呀!

仔呀~ 你自己同你個老爹講啦!


沒有留言:

發佈留言