2011年3月28日星期一

湊仔婆 day3

正式作戰嘅一日!

尋晚牛牛瞓得唔太好,半夜半睡狀態出現好似喊緊嘅呼吸聲!由急速至抽促咁... 唔知搞乜?!
朝早六點又嘈,飲完奶奶唔願瞓!唉~ 但係我仲未瞓夠喎!

七點半叫醒哥哥,換衫食早餐!仲夠時間落樓打韆鞦!哈哈~

然後,到我食早餐,買餸!牛牛開奶投訴!我知你眼瞓呀!

九點,返到屋企,開咗d糊仔俾牛牛食,然後上床瞓覺~ 都算快瞓着啦!

到我煲粥喇!仲有執執個廚房!揾返我買咗起碼3年嘅冰格出嚟~ 無用過~~~

每次見到工人,總係將d冰咗嘅肉解凍,然後再放返入雪櫃!講咗好多次,要冰前分小份呀~ d肉解完凍再冰,好易壞架!其實~佢已經有分小份,之不過係冰完一次先分,唔係解凍N次!
有進步啦~ 

今日我自己就點都要分咗小份先冰架喇!呢個冰格仲有度好,一格等於一隻麻雀大小,牛牛一日食兩格,哥哥一餐食兩格!工人姨姨就成日一日先俾牛牛食一份肉!




最好嘅~ 就係呢個冰格仲係有蓋嘅!當年,我揾咗好耐至揾到架!

-------
中午,多得婆婆嚟救我!
但今晚點呢?恐龍爸好晏先返...

------
傍晚,帶住食咗半碗粥仔,同埋好似好乖嘅哥哥,外出買嘢!第一站係訂蛋糕,恐龍仔話要英文字牌,牛牛就要中文…好怪相!
第二站係惠康,買咗盒有機牛肉腸!
第三站係點點綠,買咗一包有機雞亦!
上面嘅食物,係為咗恐龍仔嘅小小生日會嘅小小小食!既然唔係當正餐食,就食得好d啦~ 唔係咩名貴食物,但係買d靚d嘅嘢俾班小朋友食嘛!
第四站,元氣!牛牛好合作,無扭計!只係當我俾佢食大根時,試過之後就開始一手搶筷子,一手搶筷子上嘅食物 (都送緊入你口啦~ 搶乜呀?!)
哥哥都好乖,食咗成個手卷再加兩件寿司,因為佢不停講日文,引起場肉一名便裝職員注意,之後仲請佢食甜品!

今晚算係咁啦~~~

3 則留言:

  1. 你個方法好好喎~ !!!! 一次過搞, 唔駛日日做~~  我都好少自己一個湊,  頂多半日..  唔明上一代, 生好多個, 又湊得掂~~
    [版主回覆03/29/2011 10:58:00]咪係!命都無呀!

    回覆刪除
  2. eee good idea wor.  I try try.
    [版主回覆03/31/2011 11:01:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 可唔可以話我知有機腸係咩牌子呀?
    [版主回覆03/31/2011 11:01:00]Australian Organic Meats (AOM) Organic Beef Sausages 我响大惠康買架!

    回覆刪除