2011年2月22日星期二

順勢療法 與 心理測驗

今日,終於到我自己去見療師喇!其實都拖咗好耐,一路想準備好份Medical History, 寄咗俾療師先,咁就唔駛到時講咁多嘢啦!點知,寫咗~ 但無寄出!一路唔記得!拖到夠期再見西醫。


唉~


去到,講咗少少2007年之係發生嘅嘢,講吓生活,講吓感覺,大約用咗一個鐘左右就完成面見,療師開咗隻療劑俾我,仲有d花藥。


返到屋企,查吓呢隻療劑係點嘅,發現其中一本書話:typical remedy for workaholic mom.


其實順勢療法好特別,old school嘅療師鍾意開單一療劑,以每一隻療劑有佢自己嘅作用,係可以幫到一大堆"感覺",要揾一隻啱嘅療劑,有d似你揾啱自己係九型人格嘅型號:對號入座!但係順勢療法嘅療劑就有過百隻!見完療師,睇見佢開嘅療劑,有d似做完心裡測驗,俾人性格分釋完咁…


其實見證過療劑對小兒敏感咳呢類較急性嘅病嘅療效之後,我會覺得呢樣嘢係有d料到嘅,但係對我自己嘅遺傳性疾病,一d慢性嘅問題,佢有幾好呢?真係唔知,特別係有d怕所謂"康復反應",唔知會係點,唔知要捱幾耐,唔知停西醫會唔會有危險 (療師並無叫一定要停西藥,我亦無細問應該點解決呢個問題,會唔會有即時危險,所以…都唔會停西藥住喇~)


 


1 則留言:

  1. 原來TB好多呢啲"葯"
    [版主回覆02/24/2011 22:10:00]都係架~ 不過來來去去都係一個牌子.. 咪就係我地用緊嗰隻囉~

    回覆刪除