2010年4月16日星期五

一場惡夢: 產後大出血~

深夜, 突然下腹痛, 大量出血! 打俾医生, 佢話聽朝去攞d消炎藥就得, 無事!


食咗止痛藥, 但係兩個鐘後依然血流成河, 開始企唔穩.. 見暈!


於是餵埋牛牛就帶埋佢去仁安.. 佢一路瞓, 無醒過!


去到仁安, 姑娘知道係余医生case, call, 医生話唔得閒喎.. 咁就見咗當值嘅林医生~


做咗一輪檢查, 流咗好多血.. 佢話一定要入院, 問題係入仁安定PWH, 要抽血做配血, 做手術 (約兩萬蚊), 如果都止唔到, 就要切咗個子宮!!!


 


嚇到我地兩公婆呆咗~ 我就喊哂..


 


咁嘅情況, 當然要去PWH!


於是, 林医生叫姑娘掉咗抽咗嘅血同埋一個種菌標本~ 然後寫紙俾我去PWH


响白車, 急症室分流/医生, 病房姑娘, houseman, 医生.. 講咗好多次我嘅medical history, 有好幾個都講: 做乜佢地唔執返自己d手尾! 令我對我嘅医生懷疑!


婦科檢查係一樣好討厭嘅事, 特別係响政府医院! 所有嘢再做一次, 不過無抽血(都無諗住做手術!) 同我檢查嘅医生就話: 開刀生好少會淨低嘢 (會引至大量出血), 而且我曾經穿水, 所以好大機會係發炎, 睇吓食咗消炎藥點先再算~


 


上午, 我個医生打俾我, 佢話check過入院病人但唔見我, 問門診姑娘先知我去咗PWH~ 佢一個電話加上PWH医生講嘅嘢, 我對佢有返信心, 仲將嗰位林医生嘅不滿講咗出嚟! 我有d覺得佢係想揾錢.. 希望唔係無料啦 (其實兩樣都衰架喇!)


 


一個人入院已經慘, 仲要做咁多令人難受嘅檢查, 又俾個医生嚇! 真係諗吓又想喊! 住大房又瞓得唔好.. 我呢個第一次睇急症/坐白車/住政府医院嘅人, 真係好感激恐龍爸公司份保險!


 

點解成日都遇到d嚇壞人嘅医生呢?!

7 則留言:

  1. take care~
    bless you!

    回覆刪除
  2. 而家仲有冇事呀?嚇死人喇:(
    [版主回覆04/18/2010 11:39:00]無事喇~ 食緊antibiotics囉~

    回覆刪除
  3. 痴線咩, 郁啲就做子宮切除~ 簡直草菅人命!
    [版主回覆04/18/2010 11:42:00]唉~ 都唔知講乜好, 總之就黑仔啦.. 連專科医生都可以咁流嘅..

    回覆刪除
  4. 我睇你開頭寫既野都感到奇怪...
    1. 開刀生通常都會吸得乾乾淨淨先幫你聯番埋個口,好少會事後再大出血;
    2. 就算出現血崩, 通常都係生產後即出現, 唔會咁樣隔幾日先黎料
    果個醫生都幾不負責任, 郁d就話切~!
    btw, 我3胎都係pwh生傢 (自然分娩), 雖然太公醫院冇咩特別服務, 但至少都叫乜都同你攪清攪楚先action... 因為佢地都怕揹鑊丫嘛!!

    回覆刪除
  5. 依家無事就好喇!真係要多d休息呀牛牛媽!

    回覆刪除
  6. 無事就好啦,咁最後係咪pwh同你收科?定余醫生?
    [版主回覆04/19/2010 17:34:00]PWH呀~  不過.. 仲未好返哂! 唉~

    回覆刪除