2010年3月14日星期日

唔識~唔得~唔知~唔想~唔要~唔做~唔鍾意!

恐龍仔開始大喇, 有自己嘅主意, 講嘢進步到乜都識講喇!  結果係點? 咪就係乜都NO~ 講d相反嘅嘢!


今日上音樂堂 (其實之前都試過咁) 老師叫小朋友一齊唱/做, 佢就話: 我唔識嘅~


總之, 你唔可以輕輕鬆鬆咁叫佢做d嘢!


其實, 我覺得我地都有少少責任, 因為每當佢唔願擦牙嘅時候, 我地話:咁恐龍仔(佢d公仔)快d去擦牙喇.. 我地講故仔喇~


咁阿仔就會好緊張咁跟埋嚟: 我又要!!!



激將法~


有時~恐龍爸會講反話 (其實咁唔係幾好..)


唔知係咪因為咁, 佢成日講反話, 又唔正經答問題!


唉~


另外, 夜晚排隊等村巴返屋企, 發生咗件事:



車到, 隊頭位先生想等埋老婆 (其實大把位, 佢老婆慢慢行都仲得!) 咪企吓企吓, 唔願上車囉.. 條隊唔郁~


前面個阿婆突然擰轉頭話有人踢佢.. 恐龍媽當然第一時間講唔好意思啦~ 轉頭話人仔..


跟住聽到恐龍爸喝個仔, 原來佢仲想踢多腳! 呢個仔.. 激到爸媽暈低! 開始咗漫長嘅說教..


呢種行為好大問題, 恐龍媽好少用到警察叔叔架, 但係唔係想嚇佢, 佢咁樣~真係俾警察拉架!!!


最後.. 終於叫做錫返媽媽, 但係都無同媽媽say sorry~ 總叫做講得出佢自己做錯咗d乜啦~


 


多謝sasa媽响Facebook嘅分享, 我會去搵嗰本書, 睇吓有無幫助啦!


 


2 則留言:

  1. 呢個年紀,話大唔,話細又唔細,但個細路就以為自己好大個,要別人認同、尊重、留意;我家三妹雖則冇做啲郁手郁腳嘅事, 但就成日出口傷人,佢歲半開始,唉... 你同佢講"正面",佢就用"反面"去反問番你,我都R晒頭,指責佢咩?咁佢講嘅嘢又有佢道理,bend 佢等如 bend 埋自己,而家佢27個月大喇,把口依然唔收傢,但話佢又怕握殺佢思維,唯有多啲灌輸點樣運用語氣、點樣客氣啲去表達自己諗緊果套嘢,至少佢知自己仲有"表達權",亦要知道點樣去運用呢個權利。
    大家都要加油呀!!
    [版主回覆03/16/2010 15:45:00]過完一關到一關~ 呢期仲難搞! 我都怕握殺佢d"主權", 但係有時, 我地係有規矩架嘛! 總之就難搞啦~
    加油呀!

    回覆刪除
  2. 哈哈, 呢期三歲人仔作反呀~ 我嗰隻豬又係曳到哩... 小小事就喊, 爸爸整鬼佢, 話"喊吖喊吖, 大聲啲喊啦... 未夠大聲呀, 再大聲啲啦~" 之後隻衰豬就收聲啦! 嗰日佢咬我, 咬到現血痕... 我叫佢返學要同老師講佢做咗咩曳嘢~ 第二日見到班主任, 我問衰豬有無同佢講, 佢話無... 之後入去捉住衰豬問, 衰豬帶老師遊花園, 笑到老師CC下
    [版主回覆03/17/2010 10:14:00]佢地真係好鬼叻~ 叻到完全唔受控!

    回覆刪除