2009年7月5日星期日

Toilet Training >1 month

日頭唔著片~ 踏入第二個月喇! 呢隻嘢都仲係未肯講要shsh!


依然有時會濕濕.. 最衰嘅係: 佢唔肯去厠所!


每次話去厠所喇~ 每次都NO! 但係幾乎每次都痾得出!!!


恐龍媽唔想使用暴力, 信強行捉人, 最近諗到個好方法~ 而且都幾work架!


方便好簡單, 只係恐龍媽話: 媽媽唔想濕濕, 媽媽去厠所!


咁~ 就有d人仔喊住(!!!!) 跟入嚟, 唔駛捉! 呢招同樣可以用响擦牙, 同埋有時得嘅食飯~


其實~ 佢喊係因為想玩! 繼續玩佢玩緊嘅嘢!


-----------


今日, 其實仲有笑話!


話說本來約好幾個小朋友去恐龍家附近玩, 如果落雨就上屋企玩..


恐龍爸媽其實好想睇吓如果有小朋友玩佢d玩具, 呢隻仔會點.. (實癲一輪, 喊哂啦!)


一早, 問恐龍仔: 叫小朋友上嚟玩好唔好~



恐龍仔: yes


咁叫Andrea上嚟玩啦~


恐龍仔: NO!


問咗幾次~ 答案一樣! 唔明! 可以Andrea大熱情, 見親都hug hug恐龍仔?!


最後~ 天雨關係, 小朋友唔去咁遠喇! 節目取消~ 好可惜!


真係要約吓朋友仔上嚟玩吓先得!!!


4 則留言:

  1. 幾時約我呀?
    等星仔上黎試吓玩恐龍仔啲玩具啦!睇下有咩反應?
    [版主回覆07/07/2009 06:58:00]heh正有此意
     

    回覆刪除
  2. 恐龍仔mama,
    想請教你bb食飯ge野. 我個仔18個月.以前坐highchair都係.食到一半講唔要.比佢落地,尊重佢,但跟住又要坐喺我地大脾再食. 我而家轉左用細枱椅同佢一起食飯.好咗一星期,識過可以自己食晒.但而家又差咗.佢通常自己食幾啖就去玩.又返嚟食d.又要我餵.有時又要同我地交換椅坐.點可以令佢專心d食野. 其實幾時先會好d.
    [版主回覆07/09/2009 12:11:00]哈哈~ 你問錯人喇! 恐龍仔食嘢由細都好煩 (唔食) 所以我自己都無乜辦法.. 或者乜辦法都試過!
    理論上, 如果大人同小朋友一齊食, 佢會有興趣d, 唔開tv, 俾細碗d (但佢容易d完成任務.. 然後慢慢加返) 恨心d過時收嘢!
    恐龍仔要一路睇書.. 一路食飯架!  如果唔係, 就食半碗仔! 然後走人!
    唉~

    回覆刪除
  3. un古都係c都唔入toilet!

    回覆刪除
  4. 恐龍仔算好好啦. 起碼喊住都跟你去 toilet. 我估 sasa 仲未 ready 呀, 試過比 底褲仔佢著, 可以隔兩個鐘先 v 一次. 不過又試過 10 分鐘內 v  3 次..抹地都抹到腰骨痛呀!!
    [版主回覆07/12/2009 20:51:00]吓~ 咁多v?! 咁應該末得喇!

    回覆刪除