2009年7月8日星期三

月亮光光

落咗好多日雨.. 難得見到夏日嘅星空!


尋晚, 等到恐龍仔入房瞓, 我先發現天空嘅月光非常明亮! 可惜可惜~


半夜~ 月光照入房間, 好似有燈响屋外照入嚟咁, 好耐都未試!  仲有一粒好大好大嘅星星.. 恐龍爸話, 可能係太陽系嘅行星, 所以咁光!


今晚, 特意抱隻恐龍入房睇睇.. 見唔到月光, 但係就見到成天星星! 夏天難得一見!


到佢瞓咗.. 差唔多9pm, 月光先响山後爬出嚟! 由得條邊至全相... 快到大約一分鐘! 地球真係轉得好快...


星空都好快轉移.. 尋晚嗰粒大星星又出現喇!!!


恐龍爸仲話成日有經紀call佢.. 呢期真係升返好多.. 多到可以開價到接近一年前個價!  (相差5%左右啦~) 搬唔搬? no喇! 我真係好鍾意呢間屋.. 話哂都叫做一見鍾情呀! 當年睇樓.. 睇哂十個八個示範單位, 個個我都搖哂頭, 唔係西斜, 厠所對正張床, 就係個窗對住公屋..  行到最後一個示範單位.. 大門向正主人房門口! (扣分) 但係一入到主人房.. "別有洞天"四個字浮現腦海! 眼前係一片綠油油嘅山, 腳下係一片古老松樹林.. 遠眺係低密度住宅, 背後仲有海境! 將來亦完全唔會有其他樓擋住視野!


我呢個城市人入住初期, 周圍靜到耳鳴!!! 真係瞓响床就欣賞到星空 (當然只限一個方向.. 唔係360度啦!)


可惜.. 因為要起公路.. 松樹林無咗 (變咗一條行山小徑), 剩低嘅, 就係屋苑同公屋之間一行老松樹.. 所以, 恐龍仔好細個, 我就話: 呢個係樹林! 每朝我地就响呢小片樹林旁邊晨運喇~


每次講起呢度嘅自然環境.. 都唔想停!


沒有留言:

發佈留言