2014年7月14日星期一

面試日

收到面試通知,就當然要同個仔講聲,打定底先!

恐龍仔問:係咪有泳池架?
媽:係呀?舊同學仔讀嗰間都有呀~
恐龍仔:你唔係話有間乜乜乜收咗,無泳池架咩?
媽:係,不過嗰間無你讀緊嘅咁好喎~
恐龍仔:我唔要呀!唔要去呀!
媽媽一路數學校有咩優點...
恐龍仔:唔得呀!佢地d圍棋唔勁呀!
媽媽開始滴汗!
媽:好啦~ 咁我拆咗個泳池,咁得未呀?
恐龍仔:咁好啦~
(!!!!)

當日去到,好多細過恐龍仔嘅小朋友响度做緊運動,經友善嘅工友/家長帶路,我地去到校務處等,同我地一齊嘅,仲有另一位個子大d嘅"哥哥"。

等咗十幾分鐘,女職員叫咗恐龍仔入房見校長,5至10分鐘後,叫埋我地兩公婆,校長講俾我地知,先前同恐龍仔傾咗d乜,然後就要恐龍仔應承校長3樣嘢,先可以入學!

恐龍仔望住媽媽,唉~呢次難搞喇!
你眼望我眼一輪,校長俾我地出去商量,然後再講佢知,緊接住,就叫咗嗰位"哥哥"入去!
感覺上五分鐘左右,又再叫我地 (點解人地咁快嘅?!),好彩呢次阿仔合作,滴住汗嘅恐龍爸媽如夢境中一樣,出去辦理入學手續!

Task Completed! Stage Cleared!
Next Level: P2!!!!


沒有留言:

發佈留言