2014年7月14日星期一

家長們之間嘅一段對話

事原,有位家長响FB讚姚老師, 引起以下對話...

還有兩天便告別幼稚園生活,我替她有點不捨得。但意想不到的是,她遇到一位很好的班主任,百忙之中還為她的學生做了畢業卡,這一年中我跟太太問了大大小小不少問題,她亦耐心一一回應幫忙解決!多謝您,姚老師!

我:唔知姚老師嚟緊9月跟邊班呢?我好想牛牛跟佢呀!!!

長A: 最好教K1xx班!

我: 同我爭! 

姚:牛牛是k2的^^

我:K2xx好d!老師識牛牛?!

家長B:不如姚老師去教小學啦XD

長:我答先,K1xx

我:你都嚟爭!哈哈~~~~

家長B:姚老師睇住我家哥哥大架XD

姚:哈哈,小學有點難度^^

姚:牛牛每日經過我課室,我問佢哥哥放暑假未,佢話放左,我叫佢同哥哥講……姚老師掛

住佢,叫佢返黎探我,牛牛偷笑

家長A:姚老師,K1xx啦


長A:B, 生多個先同我爭。


我: 姚老師教高年班架!

我:K2CA好!牛牛係個開心果!N班時班主任曾經好肉緊咁同我講:佢真係好得意架!

姚:哈哈,k1至k3都教過,要睇校長安排^^

家長A:我可以講,牛牛得意,絕對不及我家妹子可愛。姚老師,要我妹妹啦!

..........

能夠講,呢班家長實在太可愛喇!

沒有留言:

發佈留言