2014年7月22日星期二

我們的天空——望子成龍

有朋友睇咗呢集無線電視嘅節目,恐龍家基本上係唔睇電視嘅,但睇見人地討論,自己都好想睇,好想知道自己算唔算癲 (雖然,我唔會話自己係虎媽,亦真係見識過一d好瘋狂嘅媽媽!)

用咗午飯時間睇咗,真係覺得個Dicky仔好慘,連身邊應該保護佢嘅父母都信唔過!

反而,我覺得恐龍家似另外個家庭,而呢個阿媽的確有時會動搖,見到人地咁咁咁做,覺得我無咁做,浪費咗個仔嘅機會,試過想"補救",但係又懶.... 係呀!其實我好懶!

而恐龍仔,的確係每日返屋企做完功課就玩玩玩!然後考第二嗰個!

好在,呢刻已"上岸"!

但諗返另一位同校同學,我諗,我都係一個想教好個仔,然後等上天安排嘅媽媽。我好阿Q,但呢個係我減壓方法,亦係我平時處事嘅態度。

雖然,有人話呢d叫大口氣,輸咗都當自己贏!

係呀,我個仔係後選!但係,我地已達到目的,人各有志,人棄我取,都要我夠班先得!而且,事實係叻仔多過位,學校好簡單,睇獎!

如果你睇到呢度,覺得要快d谷獎嘅話,你就錯哂!插入名校嗰班,小朋友本身能力好高,家長責任係去報名同俾機會佢地去試自己實力,我都見好幾個好似我一樣隨緣嘅家長,亦有為獎越級挑戰嘅,而搵到小朋友亮點好重要!大家都係興趣行先!無勉強過~

沒有留言:

發佈留言