2011年1月29日星期六

第一堂playgroup, trail@Sam Sir

一路以來, 爸媽都放大量時間俾哥哥, 但係牛牛一日一日咁長大.. 開始識嘢架喇!


咁啱, 有網友話Sam Sir嗰邊有trial堂上, 於是我地報名去玩吓啦!


其實~ 已經帶咗相機, 影咗唔少相, 可惜唔多識用部相機, 人仔郁得好緊要呀.. d相唔要得!


牛牛bb响堂上好定, 無怕陌生環境, 無怕玩飛機仔, 無乜點扭計


Sam Sir 仲成日笑佢大隻.. 係大隻過哥哥好多!


as expected, 又係無人識讀牛牛個名!  呢兩兄弟個名都比較特別..


到最後玩按摩喇.. 媽媽努力咁擦..



牛牛就對呢粒欖好有興趣...



以牛牛嘅脾性.. 下一張相應該係.. 一啖咬落去!


哈哈~ 唔好意思呀~ Sam Sir! 麻煩哂你.. 要你洗過呢粒欖核喇! 


雖然~ 牛牛未識爬又未識行住, 但係對於佢嘅大方表現, 真係好開心, 佢已經係深居簡出型架喇! 每日係落樓接哥哥放學時見吓人! 不過~ 佢見到陌生人笑佢就會跟住笑, 所以.. 其實佢唔怕生架!


多謝Sam Sir份禮物, 不過你都响我呢度偷過師.. 好啦~ 打個和啦!  (嘻嘻~ 証明恐龍媽有帶腦上堂嘅, 學識買玩具喇!)


------------------


去完pg, 我地去咗又一城同哥哥會合..


中途俾牛牛食餅餅頂肚先!



去到餐廳, 牛牛好興奮咁喎~ (佢真係好鍾意去街架!)



Auntie帶咗粥粥俾牛牛食, 食食吓~ 牛牛竟然要.. NG~NG~


醜c怪!`



2 則留言:

  1. 牛牛同我仔一樣大~ 有冇機會做個朋友呀??
    [版主回覆01/31/2011 15:20:00]好呀~
    你住邊頭架? 睇吓有無機會遲d出响等bb玩吓呀!

    回覆刪除
  2. 哥哥個名我識呀, 不過我唔知牛牛叫咩名, 所以無從測試
    [版主回覆02/01/2011 20:52:00]similar.. with tiger underneath

    回覆刪除