2011年1月6日星期四

古惑仔!

一個三歲幾嘅小朋友, 記性驚人! 仲要有d小聰明... 麻煩!


尋晚, 恐龍仔都算乖, 去到最後嗰3幾啖.. 見到媽媽返到屋企先放慢..


因為朝早應承咗有一個乖乖豬印, 於是媽媽攞個印仔出嚟啦... 印完, 轉身~ 發現有人仔做咗d唔應該做嘅嘢: 自己印呀!!!



你知唔知咁樣唔啱架?!  知道~


咁你話俾媽媽聽點罰你好呀?  hmm~~


不如咁啦~ 你聽朝乖乖食早餐啦! 就當係獎你乖乖食早餐嘅~ 好呀!


哪~ 咁你應承咗媽媽架喇.. 我地鉤手指尾...


咁乖豬~ 如果你真係自己咁叻叻食早餐嘅話, 我再獎你多一個"守諾言"印印啦!


好呀~


今朝, 媽媽起身梳洗之後, 發現呢個人仔已經換緊衫, 一見到媽媽就問攞早餐食!!!


佢自己揀咗個腸仔麭.. 自己食! 完全唔駛人催促! 到食咗一半, 媽媽又去攞印仔..



恐龍仔問: 係咪再獎多一個俾我呀?


媽媽: 見你今日咁乖, 獎一個"守諾言"印仔啦~


我要多一個呀~~~


唔得! 你今晚乖乖先啦~~~


呢個時候, 媽媽俾咗印仔.. 有人就停哂手停埋口~~ 唔再食喇!!!


咩人嚟架~ 咁古惑架!!!!


 


1 則留言:

  1. 哈哈..........又真係幾古惑下喎。咁你咪買落好多印仔囉?
    [版主回覆01/06/2011 21:30:00]有大有細~ 10個樓下啦!
    乖乖豬先有乖乖豬印印架! 一個乖乖豬印係1蚊! 有咩想買~ 就要乖乖豬喇!
    佢試過換過兩隻沖涼鴨仔..  同埋一次過俾我地扣咗100個印仔 for 價值$5xx嘅單車.. 當係聖誕禮物!

    回覆刪除