2016年3月3日星期四

朋友仔

哥哥用咗好長時間適應新學校,一路都係比私小分數較高,直至2015年尾,佢終於話鍾意津校!

呢件事背後重點,係佢揾到個朋友仔!

一直以嚟,轉校適應都令我好擔心,呢個人仔社交能力較弱,又無禮貌,真係得罪人多,稱呼人少!

今日接佢放興趣班,佢急不及待同我講:我今日好唔開心呀~ 我害到同學俾老師罰!

細問之下,原來小息打鐘之後,佢問好朋友攞佢地本遊戲簿出嚟,老師見到就收咗,仲話要叫媽媽寫信先會俾返佢 (我估老師一直對呢本簿好有興趣,想睇好耐~) ,而哥哥有即時講sorry~ (呢樣好好緊要!)

其實我好驚好似上次搞到訓導主任嗰度,好在今次只係班主任,於是,幫佢跟朋友媽媽講句好說話...

幸好對方媽媽都覺得好小事,重send咗d佢兩個出雙入對嘅相我睇!

仔呀~ 好開心見到你揾到朋友仔~ 要好好珍惜呀!

沒有留言:

發佈留言