2016年2月16日星期二

敏感兒 Highly Sensitive Child

有無聽過有本書叫《孩子,你的敏感我都懂》?
我想講嘅敏感唔係Allergy,而係sensitive,跟係小小嘢,大大反應!

我家有個敏感兒,要處理佢日常生活其實唔太難,但一有少少改變,就算只係落雨濕咗少少嘅褲腳,又或者有粒沙入咗鞋... 佢一定唔能夠忍耐,而我就要立即處理!

因為呢樣嘢,我試响YL嘅谷內問人,但到一d好好嘅分享!而我問嘅時間,正值係大少感冒中後期,我面對完一個好多投訴,但樣樣都唔俾我幫佢做嘅麻煩人!

首先,面係碰不得!其次,不可用薄荷!

我通常係開稀精油搽背或心口,再加腳仔,麻煩人通常只會俾1-2個位置我,有時仲要係零!當佢作嘔作悶時,我上網揾過,試peppermint+lemon+thieves,先俾佢聞lemon陣味,佢接近喇,就擰轉背開好先搽,唔俾佢聞到薄荷!佢好快舒服返,之後再試都OK,但第二日又唔俾!就連腳仔都唔俾掂。問佢要唔要糖仔?佢都話唔要!

無駛佢符!

就係呢個時候,我上谷問喇!真係投哂降!

結果,引嚟一位同樣家有火星人嘅會員,佢建議用Gentle Baby 安撫佢嘅敏感,佢用响自己孩子身上係每日三次。

當晚放工,麻煩人已退燒,但鼻塞嚴重!瞓唔到覺!唔俾搽油,唔接受幫助,自己响度喊.... 我同佢講:喊咪仲多鼻水,仲塞?!
最終,有限量俾我搽背....
但唔work.... 咁點好呢?我醒起Gentle Baby!
本來响房diffuse緊RC (呼吸道),加咗幾滴Gentle Baby,唔理佢鼻塞聞唔聞到喇... 然後,經批准下,滴咗一滴去佢頭頂,然後我再摸佢頭仔一下...
我就出咗房,要做嘅都做哂喇,淨返落嚟就係要佢自己經驗下超級鼻塞呢樣嘢喇....
起碼,佢平靜咗d先...

過咗一陣,爸爸入去睇佢,已經瞓咗~

好喇~我有覺好瞓喇!



沒有留言:

發佈留言