2016年2月10日星期三

零用錢

自從哥哥小三開始,學校准去小賣部買嘢食之後,我就開始俾每日五蚊嘅零用錢俾佢,無乜特別,但團年時一位長輩好驚訝小三學生有零用錢!係呀~佢個小三嘅細仔就坐佢身旁,扁扁咀~

不如就分享一下恐龍家係點教理財,不過事先聲明:我自己一d都唔叻,唔係理財專家!

就好似上面講,自從可以响學校買嘢,就每個返學日有$5,呢個係一份燒賣嘅價錢,佢仲可以選擇滷水蛋、魚蛋,或飲品一份,所以呢個係一個合理嘅金額。

不過呢個仔唔為食,起初佢試過去文具部買咗枝鉛芯筆,俾我話咗佢幾句 (屋企又唔係無~),所以佢其實無乜點用過,全部放哂响月餅盒!之後,試過經我買神探福爾摩斯... 又試過請家人食甜品,夾錢買生日禮物俾爸爸咁~

錢對於佢,的確係足夠,佢亦唔會孤寒、唔捨得駛。

另外,我地之前已有個貼紙計劃,對於思想成熟嘅小三學生,佢已經唔多在乎,但因為係兩兄弟都同時進行,哥哥對於"牛牛有"會比較緊張,所以,都係繼續。

呢個貼紙系統係獎勵所有正面行為,我想佢地做嘅嘢,例如,不善詞令嘅哥哥,如果佢講故事俾牛牛聽,就會有獎賞,另外,牛牛講故事俾媽媽聽都有!至於默書考試嗰d,唔係一定會獎,而係有特別成就先獎:哥哥差不多次次默書100分,但我會响學期埋單時獎一次!數學小測100分都有獎,學科考試95分以上,即係勤力+小心,會有獎!
當然,每個小朋友嘅"目標成就"都唔會一樣,到牛牛就要睇定d先...

而儲落嘅貼紙,响大時大節係可以換禮物,例如書展、聖誕節等。一個貼紙係一蚊,有時我會同佢地各一半,即係想買份大禮物,要$300,咁就要扣150個貼紙,餘數係媽媽送嘅禮物!又或者自費買經批准後嘅物品,好多時會係書。
依家連牛牛都知貼紙係錢,佢會好緊張,點解佢無零用?無錢包!?

之前幫哥哥開咗銀行戶口,之後懶,連牛牛嘅利是錢都入埋落去,嚟緊我會幫牛牛開過個戶口,分開d錢...

沒有留言:

發佈留言