2016年1月8日星期五

瓶子內的脊醫


 肩頸痛咗幾日,針過,都係時好時壞..
一日唔按都痛,有時就只按先痛,有時又鬆哂...
最慘係突然神經痛發作,以往一痛可以痛幾個星期,唔知點解又會好返..

今次為咗條頸,我試咗Healing Solutions嘅Calm Body Calm Mind + 冬青油,肩膀係鬆咗d,但頸都係咁..

直至我揾到佢~~~ VALOR~~~ Chiropractor in a bottle!



我手上無Valor (响外家),但手上有呢枝~


其實成份上係同valor一樣,得比例就無人知...
如果想自己溝的話,可以跟呢個:


成效?
用咗一日,按落去明顯無咁痛 (至幾乎唔痛),我會繼續用,因為成日周身痛!
但我d神經痛仲未解決!



沒有留言:

發佈留言