2016年1月31日星期日

海洋公園2016

我家嘅小孩好少去樂園玩,一嚟路程遠,二嚟價錢貴,三嚟...其實我地兩公婆都好怕人多嘅地方!

已經唔記得有無試過一家四口一齊去海洋公園喇!只知恐龍爸有個別帶過佢地,而我有同過牛牛參加學校N班海洋公園之旅。

兩個小朋友都好期待呢個旅程,因為係恐龍爸生日嘅優惠,我地當然要等爸爸瞓夠先出門啦!

到達時,已見到纜車因大風停駛,我地順步遊覽,無幾耐就見到纜車行返,兩個小朋友好興奮!不停咁話要去坐纜車~

等咗半個鐘左右就到我地,我呢個畏高人,好驚!最驚係中途停咗好幾次,大風到左右搖擺!好在~每次停嘅時間唔長,好快又行返....

跟住,哥哥同爸爸就開始玩一個又一個嘅機動遊戲!牛牛同媽媽就行一個又一個嘅展覽館,又食咗d嘢,終於等到哥哥玩完!

臨走,都仲要去威威嗰邊玩一轉,牛牛仲同哥哥+爸爸玩咗跳樓機!佢話有少少驚喎~

因為大部份嘅機動遊戲,牛牛都無份玩 (唔夠高),所以呢個跳樓機對佢好緊要!佢覺得自己好叻,大個仔呀!

哈哈~~



沒有留言:

發佈留言