2014年11月17日星期一

聖誕海報設計比賽

學校年年都搞聖誕咭設計比賽,年年d家長都玩得好大,贏嘅好多都大玩3D創作
當中有幾多係小朋友參與呢?!

所以,玩玩下都懶,上次參加係哥哥K3,牛牛PN

舊年無玩呀~

今年見主題改咗,變咗係海報設計,仲講明係平面創作!
好!又等我問下牛牛想唔想玩

佢就當然話好啦!
我隨便攞張紙俾佢起稿,問佢要有d乜
講下講下,就變成咁!
 



因為時間緊迫,即日買哂所有可能幫到手嘅嘢
呢度有唔同物料,買咗過百蚊架!
但一路跟住個初稿做,牛牛好開心,連我都好有滿足感!

完成喇!


我用咗最大嘅努力,忠於原稿架!
好滿足,我估參賽作品中應該絕少係小朋友自己嘅主意
更加唔好講成個設計係牛牛自己諗嘅

有無獎唔緊要,重要嘅係過程!

好開心呀!

沒有留言:

發佈留言