2014年11月1日星期六

吳大琪教授講座

吳大琪教授,係香港資優教學學苑嘅院長,講座中佢話:
大部份人会認為資優生已經係幸福嘅—群,上天賜與佢地嘅嘢比其他人多,唔應該去問政府攞資源!其實,資優生諗嘢方法與别不同,正因為呢D不同,佢地耍面对好多問題,例如情意教育係讓佢地正面咁面对呢D不同;校外課程除咗俾嘢佢地学之外,更重要係認識同類,揾到被認同嘅感覺(我唔係怪物!)。。。。嚟緊最大嘅任服係令資優教育学苑生存落去,揾支助!

聽完好感慨,資優同其他特殊学習需要(SEN)—样,係要人幫架!但偏偏社会並不重視佢地嘅需要,就算学校嘅教育心理学家都只係忙於處理其他SEN...

FB 嘅朋友當中,好幾個係資優兒家長,有d真係幾個都好生性,上常悶得唔搞事!有d學術上只係中上,但情緒上落好大;有個好緊要分數,又係隨時爆煲類!而我嗰件.... 唉~各人有各人嘅問題啦!

吳教授嘅講話當中,提及聽話:家長覺得佢地唔聽話,其實佢地好有主見,佢地諗嘢嘅方法好唔同.... 另我諗起哥哥最鍾意同我講:媽咪呀~我真係唔識聽你話呀!

唉~

沒有留言:

發佈留言