2014年9月30日星期二

公益金便服日

上星期收到通告,問要唔要捐錢,恐龍媽一直以為捐錢先可以穿便服,隨口叫阿仔問老師,佢又隨口答我話無所謂。

星期一放工,恐龍爸比我早返,佢第一句就話:今晚你唔駛理佢d功課!

好~慳返!
但曳人揾唔到本補充練習,我去幫手,俾恐龍爸鬧!
我見到本手冊離奇地放咗書堆面頭...

之後阿仔話無帶手冊 (言下之意,好似解釋點解佢做哂d功課!)

我教去上網抄返,繼續唔理...

之後好似話原來老師有俾寫佢抄...

* * * * * *

今朝如常攞衫,叫醒曳人,俾衫佢換..
如常落樓去校車站...
當佢見到其他人穿便服,佢就開始發癲,點都唔肯上校車!
仲要怪我唔睇手冊!!!嬲爆!
姨姨氹、其他家長又講幾句,連司機叔叔都落車氹佢,就係唔肯上車!
唯有叫人開車啦!
佢一路慢慢行跟住嬲爆嘅媽咪..
返到屋企,我只對工人姨姨講咗一句:帶佢坐巴士返學!

嗰位曳人慢慢咁自己換衫..
仲要著住長白襪唔肯換!搞到七點正,出門口!
我好想好想佢遲到!承擔一下後果。佢自己都要負責,點解自己唔記得要穿便服?!

可惜,夜晚問返佢,7點半就返到學校喇!第時兩個一齊返學,真係坐巴士好過坐校車!唯一係怕日曬雨淋...

沒有留言:

發佈留言