2014年8月28日星期四

Summer 2014 - 南丫島之旅

當大部份朋友仔都出國玩,恐龍家好苦惱:到底去邊度玩好呢?

假?無乜~
錢?唔多鬆動~

但總想俾d細路覺得有去過玩,有放過暑期!
放事,就計劃咗呢個沙灘旁酒店之旅

簡簡單單
但呢兩隻人仔真係玩到唔願走!鬼叫平時無乜機會帶佢地走沙灘咩!

首先,香港邊度沙灘旁有酒店呢?仲要個沙灘要OK靚嘅!
係酒店,唔係渡假屋!
其實唔多,呢度叫洪聖爺灣!水同沙嘅質素都very good!





佢兩個玩咗好幾次!朝早同黃昏都玩齊喇!

難得影到張合照!哈哈~


第二日等到恐龍爸起身,我地去咗行山
首先去咗睇大風車




沿路好多大大個嘅蜘蛛網,當然仲有大大隻蜘蛛啦!
兩隻小鬼一路行,一路鬥揾得多蜘蛛網!


而牛牛就一路攞住佢响酒店餐廳見到由樹上跌落嚟嘅楊桃
佢個樣幾神氣!


之後,我地再行去索罟灣,路中回望發電廠,好靚!



去到索罟灣,食午餐,食完啱啱開咗班船,想懶d唔行返轉頭都唔得!
但午後仲係好曬,我都去咗圖書館!
休息咗大半個鐘,仲要抬幾本書返歸!
呢度d書好新淨,雖然藏書唔多,但本本都係熱門書!
我地借咗老鼠記者
走到咁遠借書,呢次絕對經典!哈哈~

想要讚下四歲幾嘅牛牛,無扭計,幾乎行足全程,一程要一個鐘架!
當然,哥哥都好叻,無乜投訴

第二晚,我地行返出榕樹灣食晚飯,好多謝恐龍爸陪恐龍媽食素!

第三日,Hea住咁出返香港,完成呢個3日之遊,兩個小朋友都好鍾意好開心!
仲問我幾時而嚟添!


沒有留言:

發佈留言