2014年8月24日星期日

新生家長日

今日嚟到一個新環境,感覺到有座無形嘅氣牆,聽講呢d叫Spirit~~

我自己係屋邨無人願讀嘅小學長大,上地區英中,再去新校讀預科...雖然家兄中學入到名校,但在我,我未感受過嗰份歸屬感,我覺得好陌生,無所適從..

校長同老師們要講嘅嘢,令我覺得好認真,呢度唔只係一間學校,我地嘅身份唔係過客,而係要將學校嘅名字變成生命嘅一部份!

學校嘅目標好明確!响呢度,讀書唔係最重要,但絕對非常重要!

孩子自己要適應,我作為家長,相信要適應嘅亦唔少,特別係嗰度無形嘅氣牆,係我無想像過嘅!

好在呢度有好幾個我認識嘅人...

我會緊記點解會行呢步,再大嘅壓力都要正念面對...

希望舊校俾到我地嘅平和溫暖感,呢樣都有機會遇到!


沒有留言:

發佈留言